_____________________________________________________________________________
Nasze Miasto Warszawa
10.02.2022
Wystartowała kampania “Powiedz “Kocham Cię”, która ma na celu szerzyć postawę wolności w miłości, a co za tym idzie - Walentynek dla wszystkich. Jej pomysłodawcą jest firma Wyjątkowy Prezent, która od lat dostarcza pomysły na
niezwykłe prezenty z różnych okazji. Tym razem firma skupia się na promowaniu Walentynek jako Święta Miłości dostępnego dla wszystkich, bez żadnych wyjątków.
_____________________________________________________________________________
Madams.pl
14.02.2022
Wyjątkowy Prezent wspólnie z Partnerem - Stowarzyszeniem Lambda Warszawa prowadzi kampanię Powiedz “Kocham Cię”, która przełamuje stereotypy i zachęca do wyrażania miłości każdemu, kogo się kocha.
“Postawiliśmy przed sobą wyzwanie – zmieniać podejście do Walentynek w taki sposób, aby każdy i każda mógł i mogła świętować miłość – zarówno w związkach różno-, jak i jednopłciowych, a także wśród osób o różnym pochodzeniu, różnym stopniu sprawności, spokrewnienia i relacji. Jako firma prezentowa chcemy nie tylko zmieniać kulturę dawania prezentów. Chcemy aby okazje prezentowe dotyczyły wszystkich osób. ” – mówi dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju firmy Wyjątkowy Prezent Michał Kaleta.
_____________________________________________________________________________
Biznes Newseria
04.02.22
Wyjątkowy Prezent postanowił szerzyć dobre praktyki dla pacjentów ze schorzeniami onkologicznymi, poprzez wprowadzenie usługi masazy onkologicznych do swojej oferty. Masaże “Med+” wykonywane są w Warszawie i Łodzi przez specjalistów, posiadających zaświadczenie fundacji Spa for Cancer. Do masażu wykorzystywane są profesjonalne kosmetyki, sam zabieg jest odprężający, a jego celem jest stymulowanie układu nerwowego, rozluźnienie mięśni i wyciszenie, prowadzące do poprawy samopoczucia.
“Możliwość korzystania z wszelkich usług i spełniania marzeń nie powinna być ograniczona wyłącznie do osób w pełni zdrowych - mówi dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Wyjątkowego Prezentu, Michał Kaleta. Trzeba mieć świadomość, że celem tych masaży nie jest leczenie. Uwzględniają one specjalne potrzeby osób ze schorzeniami onkologicznych i dają możliwość radości, wynikającej z odprężającego masażu” - dodaje.
_____________________________________________________________________________
Galerie Handlowe
17.07.2020
170 tys. voucherów sprzedanych w 2019 roku, 40 punktów sprzedaży w 19 miastach Polski i ponad 3000 unikalnych pomysłów na obdarowanie bliskich osób - tak w skrócie przedstawić można markę Wyjątkowy Prezent, oferującą szeroką gamę podarunków w formie przeżyć. Z Jakubem Matuszewskim, Dyrektorem Zarządzającym marką, rozmawiamy m.in. o pozycji rynkowej przedsiębiorstwa, aktualnej strategii działań i planach rozwoju.
_____________________________________________________________________________
VIVA!
19.12.2019
"Trafiony prezent to wyjątkowy prezent! Nasze oczekiwania względem prezentów ulegają zmianie. Coraz częściej Polacy pragną otrzymać przeżycie - coś, co wzbudzi emocje i zostanie zapamiętane. Co dziesiąty ankietowany rozważa skok ze spadochronem lub przejażdżkę luksusowym autem. Część z nas ucieszyłoby się z romantycznej kolacji lub masażu. Jest to widoczny trend, w którym prezenty niematerialne stają się istotną alternatywą przy wyborze podarunków.
_____________________________________________________________________________
Galerie Handlowe
01.05.2019
"Na stoiskach Wyjątkowego Prezentu eksponujemy również przyciągające uwagę super samochody: Lamborghini Gallardo, Ferrari Italia, a nawet oryginalną gondolę balonu, co przyciąga do galerii kolejnych gości. Chętnie angażujemy się też w wydarzenia organizowane przez same centra handlowe, takie jak np. trening na dachu Galerii Północenj w Warszawie czy urodziny Auchan Polska. Poprzez aktywności takie jak te chcemy przybliżyć Klientom naszą ofertę, ale też rozwijać współpracę z centrami handlowymi, ponieważ przynosi ona dobre efekty dla każdej ze stron."
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
OOH Magazine
29.03.2019
Wystawa zdjęć z motocyklowej podróży po Himalajach, którą można zobaczyć w łódzkim centrum Sukcesja to jeden z przykładów działań, jakie marka Wyjątkowy Prezent podejmuje we współpracy z obiektami, w których mieszczą się jej sklepy. W roku 2018 wystawa objechała kilkanaście miast na terenie całej Polski, a firma angażowała się w szereg aktywności, które wzbogacały ofertę centrów handlowych. Ubiegły rok to także co-brandingowe działania z takimi markami jak Coca-Cola czy Braun.
_____________________________________________________________________________
Galerie Handlowe
13.02.2019
Mimo że nasz stosunek do Walentynek jest umiarkowanie pozytywny, większość z nas przewiduje na tę okazję budżet prezentowy. Najwięcej z badanych (20,5 proc.) chce wydać na upominki kwotę od 50 do 100 zł, co piąty od 100 do 200 zł, a pomiędzy 200 a 300 zł niecałe 10 proc. Symboliczne prezenty do 50 zł planuje kupić 12 proc. Polaków, zaś te droższe, powyżej 300 zł – niecałe 6 proc..
_____________________________________________________________________________
Newseria
13.02.2019
Wywiad z Mariuszem Krawczyńskiem, Kierownikiem ds.Marketingu firmy Wyjątkowy Prezent Sp. z o.o.
Polacy coraz częściej świętują walentynki, a 70 proc. z nich zamierza z tej okazji wręczyć ukochanej osobie upominek – wynika z badania SW Research przeprowadzonego na zlecenie firmy Wyjątkowy Prezent. Choć nadal częstym wyborem na ten dzień są prezenty rzeczowe, to jednocześnie są one wymieniane jako te najmniej pożądane. Bukiet róż, perfumy czy biżuteria coraz częściej są więc zastępowane przez atrakcje, które wiążą się z emocjonującymi przeżyciami, jak np. skok ze spadochronem, przejażdżka czołgiem czy lot balonem.
_____________________________________________________________________________
Nowa Sprzedaż
29.01.2019
Wywiad z Jakubem Matuszewskim, Dyrektorem Zarządzającym i współwłaścicielem firmy Wyjątkowy Prezent Sp. z o.o.
Czym różni się prezent wyjątkowy od tego klasycznego? Wszystko sprowadza się do sposobu myślenia o prezentach oraz filozofii obdarowywania. Zazwyczaj, gdy mamy dla kogoś kupić prezent, myślimy o jakimś fizycznym przedmiocie: kwiatach, czekoladkach, zegarku, perfumach. Najczęściej są to kolejne upominki, które trafią na półkę lub które zużyjemy i pozostaną po nich tylko śmieci. Dobrze, jeśli chociaż są to rzeczy, które mają wartość użytkową dla obdarowanego, których użytkowanie sprawia faktyczną radość. Jednak jako eksperci w temacie wiemy, że jeśli kupujący szuka naprawdę ekscytującego prezentu i chciałby, żeby taki prezent pozostał w pamięci na lata, nie osiągnie tego za pomocą wspomnianych dóbr materialnych.
_____________________________________________________________________________
Polskatimes.pl
21.01.2019
Z dużą dozą prawdopodobieństwa można założyć, że babcia i dziadek to osoby pełnoletnie. Czemu więc nie zaprosić ich na lampkę dobrego wina?
- Pomysłów na niecodzienny prezent dla babci i dziadka można znaleźć bez liku. Wcale nie trzeba ograniczać się do najpopularniejszych kwiatów i czekoladek. Seniorzy chcą przecież nadal cieszyć się życiem, poznawać nowe rzeczy, a czasem zrobić coś trochę szalonego. Tylko od wyobraźni wnuka zależy, jaki prezent podaruje. Te wymienione powyżej z pewnością zapadaną w pamięć, a kto wie, może staną się częścią kolejnej, opowiadanej przez babcię lub dziadka historii - dodaje Michał Kaleta z rmy Wyjątkowy Prezent.
_____________________________________________________________________________
RMF Classic
17.12.2018
Jeśli nie mamy pomysłu na prezenty albo ich zakup zostawiamy na ostatnią chwilę, w ostateczności możemy podarować gotówkę. Zdaniem Polaków, najmniej mile widziane podarunki to elementy garderoby, ze skarpetkami na czele, sprzęty kuchenne czy perfumy. Idealny prezent powinien wpisywać się w nasze zainteresowania, powinien być praktyczny i zaskakujący - na takie cechy doskonałego podarunku wskazało 40 proc. Polaków. Co ciekawe, prezentem, z którego ucieszy się 19 proc. respondentów jest gotówka, wynika z badań. Z pewnością spełnia warunek praktyczny, to również rozwiązanie dla tych, którzy nie mają pomysłu na prezent albo zwlekają z jego zakupem. Wśród innych wymienionych podarunków, które ucieszą obdarowanych wymienia się: kosmetyki (14 proc.), elektronikę (13 proc.), biżuterię (11 proc.) czy voucher prezentowy (8 proc.).
_____________________________________________________________________________
Newseria
07.12.2018
Na zakup prezentów świątecznych przeznaczymy w tym roku najczęściej od 200 do 400 zł. Nieco ponad 50 proc. Polaków planuje zrobić zakupy w galeriach handlowych, niemal tyle samo w sklepach on-line – wynika z badania SW Research przeprowadzonego na zlecenie firmy Wyjątkowy Prezent. Według pytanych idealny prezent to taki, który wpisuje się w zainteresowania lub jest praktyczny, najbardziej nietrafionym są elementy garderoby.
_____________________________________________________________________________
Puls Biznesu
30.11.2018
- "Wyjątkowy prezent" to firma, która oferuje prezenty w formie przeżyć. Prezenty, które możemy komuś podarować i osoba obdarowana w ciągu 12 miesięcy może czegoś ciekawego doświadczyć. Polatać samolotem, pojeździć Monster Truckiem czy zrealizować inne niesamowite przeżycia - mówi Jakub Matuszewski, współwłaściciel firmy Wyjątkowy Prezent.
__________________________________________________________________________________________
Galerie Handlowe
01.11.2018
To, w jaki sposób postrzegane są polskie marki w dużej mierze uzależnione jest od wizerunku samej Polski, ale i od branży w jakiej działają. Polska wódka czy produkty spożywcze zawsze cieszyły się pozytywnym odbiorem, z kolei elektronika, dobra luksusowe, zaawansowane technologie rzadko kojarzono z naszym krajem. Atrakcyjność polskich produktów była z kolei często powodowana ich niższą ceną w stosunku do zagranicznych odpowiedników. Wszystko to jednak uległo zmianie. Dziś na polski produkt coraz częściej patrzy się przez pryzmat np. wyrafinowanego designu, kreatywnych rozwiązań czy innowacyjnych pomysłów.
__________________________________________________________________________________________
Gazeta Finansowa
23.11.2018
Wiedza o kulturze danej organizacji, o panującym w niej klimacie, o tym, jak pracownicy oceniają samych siebie, firmę i jej przyszłość na rynku pozwala z dużym wyprzedzeniem jej efektywność źrodła sukcesów i porażek - pisze Dr Krystyna Serafin z Uniwersytetu Ekonimicznego w Katowicach. (...) Kultura organizacyjna jest jednym najważniejszysz elementów budujących osobowość firmy. To wszystkie cechy, wartości i normy, którymi powinna kierówać się zarówno kadra zarządzająca, jak i każda zatrudniona osoba.
__________________________________________________________________________________________
Newseria
30.10.2018
Znane na świecie wydarzenie jakim jest „Kolacja w Ciemności” udowadnia, że spożywanie dań bez udziału wzroku nadaje im zupełnie nowego charakteru. Jak się okazuje, w ciemności można degustować także poczucie humoru. Przekonają się o tym goście halloweenowej odsłony eventu, który odbędzie się 31 października w warszawskiej restauracji „Borpince”. W trakcie kolacji będzie miał miejsce występ stand-up Mieszka Minkiewicza. Oczywiście wszystko przy zgaszonym świetle.
______________________________________________________________________________________________
Newseria
12.10.2018
15 października obchodzone jest międzynarodowe święto osób niewidomych i słabowidzących – „Dzień Białej Laski”. Z tej okazji w łódzkiej restauracji Farina Bianco odbędzie się specjalne wydarzenie – „Kolacja w ciemno”, która przybliży jej uczestnikom codzienne wyzwania osób z problemami wzrokowymi. Udział w kolacji potwierdzili przedstawiciele Urzędu Miasta i Kuratorium Oświaty.
______________________________________________________________________________________
Playboy
01.10.2018
6 zmysłów. Coś dla oka, coś dla ucha, coś dla smaku, czyli zestaw męskich przyjemności.
Na co dzień wzrok przyćmiewa inne zmysły, również smak. Organizoatorzy Degustacji Wina w Ciemności postanowili odwórcić ten porządek i, zgodnie z nazwą wydarzenia, proponują wypicie pięciu kieliszów wina w zupełnej ciemności, pod opieką sommeliera. ceremonii odkrywają potrawy znajdujące się na ich talerzach. Wiedzeni zapachem, smakiem i fakturą jedzenia próbują odgadnąć, jakie dania zostały im podane. W takiej formule kolacja po raz pierwszy w Polsce odbywać się będzie w węgierskiej restauracji i winiarni Borpince. Ten wyjątkowy pomysł gastronomiczny w połączeniu z fachową, wyspecjalizowaną obsługą i niespotykanymi smakami niewątpliwie będzie przyciągał koneserów kulinarnych przeżyć.
______________________________________________________________________________________________
Propertynews.pl
24.09.2018
Łańcuch wysp Wyjątkowego Prezentu tworzy już spory archipelag. Do około 50 działających dołączy jesienią najnowsza – w katowickiej galerii Libero. - Teraz pracujemy nad uruchomieniem kolejnego kanału sprzedaży, czyli ekspozycji w sieciach handlowych. Chodzi o dyskonty, sklepy wielkopowierzchniowe i drogerie – tłumaczy Jakub Matuszewski, dyrektor zarządzający i współwłaściciel Wyjątkowego Prezentu.
Jakie są dalekosiężne plany Wyjątkowego Prezentu?
Jakub Matuszewski, dyrektor zarządzający i współwłaściciel Wyjątkowego Prezentu: Chcemy w ciągu pięciu kolejnych lat podwoić obrót. Wierzymy, że są to realne plany, ponieważ przez ostatnie osiem lat wzrósł on dziesięciokrotnie. Naszym celem jest utrzymanie dominacji na rynku, a to nie będzie łatwe. Do tej pory obsłużyliśmy pół miliona klientów. W tym roku powinniśmy sprzedać około 155 tys. prezentów i rosnąć w obrotach o 20 proc. rok do roku.
______________________________________________________________________________________
Biznes.newseria.pl
31.08.2018
Skok ze spadochronem, jazda Ferrari, lot balonem czy Flyboard to oferowane przez firmę Wyjątkowy Prezent atrakcje, które jako „epickie przygody” stały się nagrodami letniej kampanii promocyjnej Coca-Coli. Kampania #Wowmomenty potrwa do końca października br., wspierają ją ogólnopolskie działania reklamowe.
Niezwykłe doświadczenia i modne, firmowe gadżety to główne nagrody letniej promocji, obejmującej napoje Coca-Cola, Fanta i Sprite. W odbieraniu nagród rzeczowych i losowaniu #wowmomentów biorą udział uczestnicy akcji, którzy poprzez serwis www lub aplikację mobilną zarejestrują kody znajdujące się pod nakrętkami i zawleczkami napojów. Wygrane w formie przeżyć można realizować do końca lata 2019, ich charakter nawiązuje do aktywności najczęściej podejmowanych w czasie wakacji. Organizatorem wykonawczym akcji jest Agencja Reklamowa Fortis.
______________________________________________________________________________________
Rzeczpospolita.pl
11.08.2018
Przeciążenie pracą, brak swobody, skąpe wynagrodzenie, zanik więzi międzyludzkich, poczucie niesprawiedliwości oraz konflikt wartości to główne przyczyny, które pozbawiają pracowników motywacji i osłabiają ich morale.
Klienci nie są najważniejsi. Pracownicy są najważniejsi. Jeśli zadbasz o swoich pracowników, oni zatroszczą się o klientów – twierdzi jeden z najpopularniejszych liderów biznesowych Richard Branson. Do zbliżonego wniosku dochodzi filozofia employee relations, która podobnie jak Branson zakłada, że motorem każdego biznesu są ludzie. Jak więc o nich zadbać, by stali się prawdziwym silnikiem odrzutowym firmy?
______________________________________________________________________________________
Cook Yourself
13.07.2018
"Zamknij oczy, otwórz buzię...." znacie to powiedzonko prawda? Jednakże nabiera ono innego sensu jeśli "zamknięte oczy" masz przez całą kolację...Ostatnio miałam przyjemność uczestniczenia w projekcie firmy Wyjątkowy Prezent - Kolacja w ciemności w łódzkiej restauracji - Farinie Bianco, dzięki któremu zrozumiałam, jak smak jest uzależniony od tego co widzimy na talerzu. Nie bez przyczyny mówimy "jeść oczami". Ale po kolei. Na kolację wybrałam się wraz z mężem, który na początku nie był pozytywnie nastawiony do tego typu przeżyć. Kolacja odbywała się w zupełnej ciemności, że człowiek nie widział własnej ręki, a co dopiero serwowane przez kelnerów dania.
_______________________________________________________________________________________
Galerie Handlowe
01.07.2018
"Klienci Wyjątkowego Prezentu bardzo często poszukują mocnych wrażeń, ale na pewnonie takich, które wiążą się z kradzieżą czy jakimkolwiek atakiem. O bezpieczeństwo naszych klientów dbamy zarówno podczas realizacji usługi, jak i podczas jej zakupu. Jeśli chodzi o nasze punkty zlokalizowane w centrach handlowych, polegamy na ochronie zapewnianej przez samo centrum. Sami natomiast kładziemy nacisk na jasną i sprawną komunikację. Pracownicy na naszych stoiskach są w stałym kontakcie z centralą, dlatego, gdyby zaistniała taka potrzeba, każde niepokojące zdarzenie zostałoby natychmiast zgłoszone.(...)" - opowiada Bartosz Florczak, Koordynator Regionalny w firmie Wyjątkowy Prezent.
_______________________________________________________________________________________
Publicrelations.pl
21.06.2018
Mistrzostwa Wyjątkowych Przeżyć to trwający przez całe wakacje konkurs, w którym, podobnie jak kraje biorące udział w mundialu, można typować określone rodzaje aktywności. Organizatorem akcji jest firma Wyjątkowy Prezent, która od ponad 10 lat przekonuje do obdarowywania prezentami w formie emocjonujących przeżyć. Wiele z nich to propozycje sportowe, inne – zapewniające dużą dawkę adrenaliny, jeszcze inne z gatunku romantycznych lub kulinarnych. Wszystkie one mocno oddziałują na zmysły i wzbudzają gorące emocje, nie słabsze od tych sportowych.
_______________________________________________________________________________________
Hurtidetal.pl
19.06.2018
Przejażdżka motocyklem Harley-Davidson oraz Walk In The Sky czyli spacer na linie po ścianie wieżowca – takie nagrody mogli wygrać goście, którzy w dwa majowe weekendy odwiedzili warszawskie centra handlowe Auchan i wzięli udział w konkursach zorganizowanych przez Wyjątkowy Prezent. Z okazji urodzin sieci firma przygotowała także inne atrakcje. Na jej stoiskach mieszczących się w sklepach Auchan można było przejechać się wirtualną kolejką górską oraz obejrzeć z bliska i zrobić sobie zdjęcie z Harleyem-Davidsonem Iron 883.
_______________________________________________________________________________________
Onet.pl
10.05.2018
"Chcemy dzielić się pasją"
Podniebny spacer oferuje firma Wyjątkowy Prezent. - Łódź jest jednym z największych polskich miast, dlatego to tu skierowaliśmy nasze kroki - mówi Michał Kaleta, dyrektor sprzedaży firmy. - Poza wielkością miasta, oczywistym dla nas jest także to, że dla łodzian ekstremalne przeżycia są bardzo atrakcyjne. My więc tę dodatkową dawkę adrenaliny zamierzamy im dostarczyć. Podzielimy się naszą pasją - dodaje.
_______________________________________________________________________________________
Express Ilustrowany
10.05.2018
Łódź jest drugim po Warszawie miastem w Polsce, w którym można "przejść się w chmurach". Walk In The Sky to wyzwanie dla odważnych - zejście z jedenastokondygnacyjnego biurowca przy ul. Łagiewnickiej 54/56 po jego zewnętrznej ścianie. Od dachu do podstawy budynku jest tylko (lub aż) 38 metrów. Z dołu ta wysokość niekoniecznie budzi respekt. Perspektywa całkiem zmienia się, gdy spojrzeć na rzecz z góry.
________________________________________________________________________________________________
Galerie Handlowe
07.05.2018
Marka Wyjątkowy Prezent dotychczas mocno rozwijała swoją własną sieć sprzedaży, którą wprowadziła do większości dużych centrów handlowych zlokalizowanych w miastach powyżej 150 000 mieszkańców. W najbliższych kilkunastu miesiącach w planach firmy jest otworzenie kolejnych minimum siedmiu placówek w galeriach handlowych. Jednakże, spółka nie ignoruje zmian na polskim rynku, które są spowodowane m.in. ograniczeniem handlu w niedziele i wzmacnia współpracę z sieciami partnerskimi oraz sprzedaż online.
_______________________________________________________________________________________
Gazeta Finansowa
02.04.2018
Rok 2017 upłynął w branży handlowej pod hasłem digitalizacji. W roku 2018 na znaczeniu zyskają zintegrowane technologie, dzięki którym tradycyjny model sprzedaży zostanie wyparty przez kreowanie pozytywnego doświadczenia zakupowego. O trendach w branży handlowej w nadchodzących miesiącach mówi Jakub Matuszewski, wspólnik i dyrektor zarządzający sieci Wyjątkowy Prezent, oferującej upominki w formie przeżyć.
_______________________________________________________________________________________
Ezachodnia.eu
25.04.2018
Tegoroczny rozkład świąt sprawia, że biorąc trzy dni urlopu można uzyskać wyjątkowo długi, bo aż dziewięciodniowy weekend majowy. Choć do majówki pozostała tylko chwila, nadal można wykorzystać ten czas na zabawę i wypoczynek – korzystając z gotowych rozwiązań dostępnych na rynku. Dzięki temu majowe wakacje spędzimy dokładnie tak, jak lubimy – mówi Michał Kaleta, Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju w firmie Wyjątkowy Prezent.
_______________________________________________________________________________________
Kariera.pl
16.03.2018
Do niedawana to kwestia budowania zaangażowania pracowników była głównym celem, na którym skupiała się większość firm. Jednak zmiany, jakie widoczne na rynku pracy wpływają na zmienność potrzeb osób aktywnych zawodowo. Dziś pracownicy poszukują dopasowanej ścieżki zawodowej i odpowiedniego miejsca pracy, goniąc za własnymi aspiracjami oraz marzeniami.
_________________________________________________________________________________________
Polskie Radio
14.02.2018
Badania przeprowadzone przez firmę Wyjątkowy Prezent pokazały, że ponad 64 procent respondentów nie zamierza wydać na upominki więcej niż 200 złotych. 7 procent zadeklarowało, że wyda na nie ponad 300 złotych.
_________________________________________________________________________________
Retailnet
24.01.2018
Rok 2017 upłynął w branży handlowej pod hasłem digitalizacji. W roku 2018 na znaczeniu zyskają zintegrowane technologie, dzięki którym tradycyjny model sprzedaży zostanie wyparty przez kreowanie pozytywnego doświadczenia zakupowego – mówi Jakub Matuszewski, wspólnik i dyrektor zarządzający sieci Wyjątkowy Prezent, oferującej upominki w formie przeżyć.
Postęp technologiczny, upowszechnienie digitalizacji oraz rozwój wielotorowej komunikacji wraz z rosnącą świadomością konsumentów, wyznaczają obecnie kierunek, w jakim zmierza branża handlowa. Co za tym idzie, w roku 2018 sieci handlowe będą stawiać na: m-commerce, personalizację treści, omnichannel oraz na nietypowe koncepty sprzedażowe. Wszystko po to, by jeszcze bardziej zbliżyć się do klienta.
_________________________________________________________________________________
Warszawa NaszeMiasto
14.01.2018
Już w najbliższą niedzielę, 14 stycznia, na warszawskim Wawrzyszewie, firma Wyjątkowy Prezent wraz ze Stowarzyszeniem Zero Grawitacji oraz WSM Wawrzyszew, po raz kolejny zagra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Z okazji 26. Finału WOŚP , miłośnicy mocnych wrażeń i adrenaliny będą mogli ponownie wziąć udział w ekstremalnej akcji charytatywnej „Skok dla WOŚP” . Na dachu 14-piętrowego budynku przy ulicy Dantego 1 na warszawskim Wawrzyszewie ponownie zgromadzą się amatorzy ekstremalnych wrażeń, którzy będą chcieli w niesztampowy sposób wesprzeć 26. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Pomiędzy budynkami przy ulicy Dantego 1 i Szekspira 2 zostanie rozpięta lina asekuracyjna, która umożliwi śmiałkom wykonanie skoku z wysokości niemal 40 metrów. Aby skorzystać z tej atrakcji, wystarczy spełnić dwa warunki: mieć ukończone 18 lat oraz wpłacić na miejscu minimum 30 zł do puszki WOŚP.
_________________________________________________________________________________
Nowy Marketing
18.12.2017
Wśród wymarzonych podarunków ankietowani wskazują najczęściej karty podarunkowe, elektronikę, kosmetyki i perfumy. Z kolei na liście nietrafionych prezentów można znaleźć skarpety, świąteczne swetry i… przeterminowane produkty spożywcze.
Średnio co trzeci respondent badania przeprowadzonego przez firmę Wyjątkowy Prezent zakupi w tym roku upominki dla co najmniej 5 osób. Niecałe 10 proc. ankietowanych planuje świąteczny podarek dla jednej osoby, a dla dwóch, trzech lub czterech bliskich – mniej więcej co piąty zapytany Polak. Co drugi ankietowany wyda na prezent dla jednej osoby średnio do 100 zł. Co trzecia badana osoba przeznaczy na ten cel nieco więcej – między 100 a 200 zł, a 14 proc. uczestników badania wyda na jeden podarunek między 200 a 400 zł. Na zakup upominku o wartości powyżej 500 zł zdecyduje się jedynie 4 proc. respondentów.
_________________________________________________________________________________
Pap.pl
14.12.2017
Wśród wymarzonych podarunków ankietowani wskazują najczęściej karty podarunkowe, elektronikę, kosmetyki i perfumy. Z kolei na liście nietrafionych prezentów można znaleźć skarpety, świąteczne swetry i... przeterminowane produkty spożywcze. Ale zacznijmy od porządku. Jak wykazuje badanie przeprowadzone przez firmę Wyjątkowy Prezent, na upominki zamierzamy przeznaczyć 50-100 zł (38 proc. badanych) albo więcej: 100-200 zł (33 proc. badanych). Na droższe prezenty świąteczne, powyżej 500 zł pozwoli sobie ok. 4 proc. badanych. 12 proc. wyda mniej - do 50 zł. Przyjrzyjmy się, co zamierzamy kupić w prezencie świątecznym? Najchętniej kupowane są elektronika, moda i książki (każda z tych kategorii to 26 proc. deklaracji zakupowych). Równie chętnie kupujemy karty podarunkowe i vouchery. Czy to oznacza, że wolimy zrzucić trud wybierania prezentu na obdarowanego? A może po prostu nie chcemy dawać nietrafionego prezentu? Karty podarunkowe lub vouchery wybrało 30 proc. ankietowanych.
_________________________________________________________________________________
Polskatimes.pl
28.11.2017
Istnieje kilka czynników, które mają obecnie największy wpływ na zmiany zachodzące na rynku galerii handlowych. Wśród nich warto wymienić przede wszystkim zmieniający się prol oraz różnorodność grup konsumentów, a także dynamiczny rozwój nowych technologii. Jakub Matuszewski, Dyrektor Zarządzający firmy Wyjątkowy Prezent, uważa, że wśród klientów galerii handlowych możemy obecnie wymienić przedstawicieli pokolenia baby boomers, X, Y i Z. Każde z nich ma odmienne podejście do procesu zakupowego i tym samym, inne oczekiwania względem galerii handlowych. Najstarsze pokolenia mają tradycyjne podejście do procesu zakupowego, nie lubią zmian, preferują małe i średnie kompleksy handlowe, gdzie mogą udać się na do sprawdzonych, ulubionych sklepów.
_________________________________________________________________________________
Admonkey
16.11.2017
Ambasadorami kampanii są pracownicy Wyjątkowego Prezentu, którzy w przewrotny sposób prezentują na zaprojektowanych na potrzeby akcji kreacjach najpopularniejsze hasła z ogłoszeń rekrutacyjnych.
– Humorystyczny wymiar kampanii ma na celu pokazanie klimatu i atmosfery, jaka panuje na co dzień w naszej firmie. Specyfika branży, w jakiej działamy sprawia, że mimo poważnych wyników i sukcesów, na co dzień jesteśmy trochę niepoważni – oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Sami wymyślamy i testujemy kolejne przeżycia, przeżywamy przygody podczas niesztampowych wyjazdów integracyjnych, co wymaga od nas fantazji i dużej dawki humoru – mówi Aleksandra Gołębiewska, kierownik ds. personalnych z firmy Wyjątkowy Prezent.
_________________________________________________________________________________
Newseria
31.10.2017
Ambasadorami kampanii są pracownicy Wyjątkowego Prezentu, którzy w przewrotny sposób prezentują na zaprojektowanych na potrzeby akcji kreacjach najpopularniejsze hasła z ogłoszeń rekrutacyjnych. – Humorystyczny wymiar kampanii ma na celu pokazanie klimatu i atmosfery, jaka panuje na co dzień w naszej firmie. Specyfika branży, w jakiej działamy sprawia, że mimo poważnych wyników i sukcesów, na co dzień jesteśmy trochę niepoważni - oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Sami wymyślamy i testujemy kolejne przeżycia, przeżywamy przygody podczas niesztampowych wyjazdów integracyjnych, co wymaga od nas fantazji i dużej dawki humoru – mówi Aleksandra Gołębiewska, kierownik ds. personalnych z firmy Wyjątkowy Prezent.
_________________________________________________________________________________
Wyborcza.pl
15.09.2017
W Galerii Północnej w sklepie Wyjątkowy Prezent znajduje się profesjonalny symulator samolotu wielozadaniowego F-16. Symulator jest podobny do tych, na których szkolą się zawodowi piloci wojskowi. Koszt wyszkolenia to ponad 2 miliony dolarów. Symulator idealnie odwzorowuje kokpit prawdziwego myśliwca. Widok jest prawie taki sam jak w kabinie pilota. Podczas takiego lotu możemy poczuć namiastkę prowadzenia tej precyzyjnej i niezwykle wymagającej maszyny. Szkolenie pilota F-16 trwa ponad dwa lata. Dzięki symulatorowi możemy wybrać jedną z trzech opcji lotu i cieszyć się przelotem podobnym do tego w prawdziwym myśliwcu.
_________________________________________________________________________________
Business in Brief
3.11.2017
Co mają wspólnego Kolacja w Ciemności, marketing oraz motywacja pracowników? Opdowiedź znajdziecie w nowym numerze Business in Brief.
Aktywacja zmysłów
Jak zaoferować rozwiązanie organizacyjne, które jest w stanie zadowolić
najbardziej wymagających klientów? O nietypowych scenariuszach spotkań
biznesowych i wyzwaniach w zakresie działań B2B opowie Ada Stokowska,
Senior Account Manager B2B z firmy Wyjątkowy Prezent.
_________________________________________________________________________________
Onet Biznes
18.10.16
Motywacja jest kluczem do sukcesu, zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym. W dzisiejszych czasach, to pracodawca musi walczyć o pracownika - zwłaszcza, kiedy mówimy o specjaliście z tak konkurencyjnego segmentu, jak IT. Jeśli chcecie wiedzieć jak przekonać do siebie specjalistów, to sprawdzcie artykuł naszej ekspertki ds. B2B Ady Stokowskiej, który ukazał się na łamach portalu Onet Biznes.
Pracodawca na rynku pracownika - jak firmy z branży IT przyciągają kandydatów?
Nie przekonują ich już wysokie pensje. Informatycy i programiści mają świadomość, że są na rynku towarem deficytowym, a więc to oni mogą dyktować warunki pracodawcom. Płatna przeprowadzka? Udział w prestiżowych szkoleniach? A może kreatywne miejsce pracy i „chill room”? Pracodawcy są w stanie zaoferować bardzo wiele, aby pozyskać niezbędnych specjalistów z branży IT.
_________________________________________________________________________________
Gazeta Prawna.pl
11.09.16
Jesteśmy specjalistami od motywacji iśwadczeń pozapłacowych. Dlatego wiemy czego oczekują pracodawcy... oraz pracownicy. Jeżeli chcecie wiedzieć na co zwrócić uwagę przy wyborze pracodawcy, koniecznie przeczytajcie nasz artykuł.
4 rzeczy, na które warto zwrócić uwagę przy wyborze pracodawcy
Pierwsze kroki na rynku pracy są często najważniejsze – to do jakiej firmy trafimy na początku drogi zawodowej determinuje dalszy ciąg naszej kariery. Dlatego, zanim zdecydujemy się na aplikację do danej organizacji, warto zastanowić się i sprawdzić, czy jest ona faktycznie naszym potencjalnym, wymarzonym pracodawcą.
_________________________________________________________________________________
Gentleman
08.2016
Współczesny Gentleman nie boi się sportu w żadnej odsłonie. Jego zainteresowania to nie tylko brydż i polo, lecz także nieco bardziej ekstremalna zabawa w wodzie. W tej kwestii, dla magazynu Gentleman wypowiedział się Michał Kaleta.
Sporty Wodne? To nic trudnego
Jeśli planujemy swój wypoczynek nad wodą, a do tego lubimy spędzać wolny czas w sposób aktywny oraz niebanalny, przyjrzyjmy się dostępnym w okolicy sportom wodnym, które sprawią, żena długo zapamiętamy tegoroczone lato.
_________________________________________________________________________________________
wformie24.pl
08.2016
Kto powiedział, że nie można podarować przygody, ten na pewno nie widział naszych prezentów! Serwis w formie24.pl napisał nie tylko o raftingu, lecz także o tym, w jaki sposób się do niego przygotować. W powstaniu artykułu aktywnie uczestniczył Michał Kaleta.
Rafting, czyli ekstremalna przygoda w pontonie
Rafting - to spływ górską rzeką lub rwącym potokiem na specjalnie przystosowanym do tego celu kilkuosobowym pontonie lub na tratwie. Rafting jest turystyczną odmianą flisu, czyli spływu z prądem rzeki. Charakteryzuje się jednoczesnym umiejętnym lawirowaniem między skałami, mniejszymi i większymi wodospadami oraz omijaniem wirów. Praktycznie nieodłącznym elementem raftingu, wpisanym wręcz w charakter tej dyscypliny, są wywrotki do wody.
_________________________________________________________________________________
Wirtualna Polska
30.09.2016
Jako eksperci od prezentów, musieliśmy zabrać głos w Dniu Chłopaka. W tym dniu, kazdemu facetowi polecamy przeżycie na torze. Dlaczego? Przeczytajcie artykuł i dowiedzcie się sami!
Motoryzacyjne szaleństwo na Dzień Chłopaka
Nie masz wciąż pomysłu na Dzień Chłopaka? Zrezygnuj z kolejnego gadżetu, wody po goleniu, czy krawata – na rzecz upominku, który nie tylko zaskoczy twojego ukochanego, lecz także spełni jego motoryzacyjne marzenia! Zwłaszcza, jeśli jest on fanem mocnych wrażeń. O czym mowa?
_________________________________________________________________________________
Interia Kobieta
08.16
Portal InteriaKobieta spytał się nas, czy wiemy jak można ochłodzić się w uplane lato. Specjalnie dla nich sporządziliśmy listę 5 njaciekawszych sportów wodnych, które nie tylko chłodzą, lecz także zapewniają zastrzyk adrenaliny.
Ahoj przygodo! 5 sportów wodnych, których warto spróbować w wakacje
Zgodnie z wynikami badania przeprowadzonego przez Mondial Assistance w maju br., wypoczynek nad wodą należy do jednej z najpopularniejszych form spędzania czasu na wakacyjnych wyjazdach. Wczasy nad morzem lub w pobliżu akwenów wodnych wybiera aż 67 proc. Polaków przebywających na urlopie poza granicami kraju oraz niemal 60 proc. osób odpoczywających na miejscu. Przedstawiamy najciekawsze propozycje na wakacyjne, wodne szaleństwo.
_________________________________________________________________________________
Mambiznes.pl
08.16
Portal MamBiznes.pl przeprowadził z nami wywiad dotyczący naszych początków, rozwoju i wyzwań jakie stawia przed nami rynek. Inspirująca lektura dla każdego, kto chce osiągnąć sukces!
Mają pomysł na wyjątkowy biznes
Zrealizowaliśmy już ponad 300 000 pomysłów na niecodzienny prezent. Najdroższym pojedynczym prezentem, który sprzedajemy, jest “Zostań Kierowcą Formuły 1”, który realizujemy w Wielkiej Brytanii. Przeżycie kosztuje niecałe 11 000 złotych. W ofercie mamy jednak prezenty nawet za 75 000 zł - "Zostań pilotem MIG'a 29 Fulcrum". Póki co nie było jeszcze śmiałków gotowych zmierzyć się z tą maszyną, ale prezent jest dostępny na zamówienie - mówi Jakub Matuszewski z WyjatkowyPrezent.pl. Firma, którą zarządza oferuje niecodzienne prezenty.
_________________________________________________________________________________
Newseria
23.08.16
Przeżcyie jako prezent na ślub? Czemu nie! Specjalnie dla portalu Newseria Lifestyle wypowiedzi w tej kwestii udzielił nasz ekspert, Maciek Majka.
Śluby mają coraz bardziej nieszablonową oprawę. Coraz oryginalniejsze są również prezenty dla młodej pary. Skok ze spadochronem czy lot w tunelu aerodynamicznym z powodzeniem zastępują tradycyjną kopertę z gotówką, zestaw sztućców, komplet ręczników bądź sprzęt AGD.
– Ta przysłowiowa koperta odchodzi już do lamusa. Ludzie zaczynają wybierać coś innego, często decydują się na prezenty w formie przeżyć, które niosą ze sobą coś więcej – przede wszystkim niesamowite wspomnienia – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Maciej Majka z firmy Wyjątkowy Prezent
_________________________________________________________________________________
Puls Biznesu
23.08.16
Prezenty w formie przeżyć, to nie tylko genialmne upominki - to także sposób na motywację pracowników. O tym jaką popularnością cieszymy się wśród pracodawców, oraz dlaczego mamy przewagę w naszym segmencie, mogliście przeczytać w Pulsie Bizensu.
Upominki bez sztampy
Firmy oferujące przeżycia zamiast tradycyjnych prezentów na dobre zadomowiły się w Polsce. Pionier, Wyjątkowy Prezent, nadal dzierży sporą część rynku..
_________________________________________________________________________________
Retailnet
18.08.16
To nie koniec naszej przygody z serwisem Retail.net! Po wywiadzie z Kubą, przyszedł czas na drugą stronę medalu - dlaczego Wyjątkowy Prezent jest tak porządany przez galerie handlowe? Przeczytajcie, a wszystko stanie się jasne!
Społeczeństwo chce zdobywać coraz więcej doświadczeń, pragnie wrażeń i emocji. Dlatego też coraz trudniej zyskać uwagę konsumenta sztampowym produktem – zwłaszcza jeżeli mówimy o czymś, co z założenia ma sprawić radość nas