Używamy plików cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki, w celu świadczenia naszych usług, statystyk i reklamy. Więcej informacji o możliwości zmiany ustawień możesz znaleźć w naszej. Polityce Prywatności

Informacje: 22 66 88 272
Cały tydzień od 9.00 do 21.00

Młodość daje mnóstwo możliwości! Masz milion pomysłów na metr kwadratowy? Chcesz zdobywać doświadczenie i rozwijać się  w ciekawym, międzynarodowym środowisku? Jeżeli masz pasję i dużo pozytywnej energii do działania, dołącz do zespołu, który odważnie wprowadza w życie ideę prezentów w formie przeżyć. My, poprzez naszą pracę, dajemy ludziom radość, odciągamy ich od rutyny i zapewniamy świetną zabawę. Jeśli nie boisz się wyzwań, wyślij aplikację i przygotuj się na Wyjątkową przygodę.

Aktualnie poszukujemy kandydatów na następujące stanowiska: 

  • DORADCA ds. PRZEŻYĆ /SPRZEDAWCA WYJĄTKOWYCH PREZENTÓW

    Miejsce pracy: Wyspa Przeżyć w Centrum Handlowym w jednej z następujących lokalizacji:
    Warszawa, Kraków, Poznań

    Jaki jest nasz wymarzony pracownik?
    • To osoba uśmiechnięta, pozytywnie nastawiona do życia i ludzi, z dużą energią do działania.
    • Posiada ciekawą pasję.
    • Jest kulturalna, swobodnie komunikuje się z innymi osobami.
    • Sumiennie wykonuje powierzone zadania.
    • Przejawia własną inicjatywę w działaniu.
    • Jest odpowiedzialny i zainteresowany długofalową współpracą.

    Jakie zadania czekają na naszej Wyspie Przeżyć?
    • Aktywna sprzedaż i informowanie klientów o ofercie,
    • Raportowanie wyników sprzedaży,
    • Aktywne uczestnictwo w działaniach marketingowych i promocyjnych,
    • Merchandising i odpowiedzialność za ekspozycję produktów.

    Co cenią nasi Wyjątkowi Sprzedawcy?
    • Współpracowników - ludzi pełnych pasji i pozytywnej energii.
    • Przyjazną atmosferę pracy – niekorporacyjny klimat.
    • Możliwość testowania wybranych przeżyć.
    • Elastyczny grafik pracy.
    • Codzienny kontakt z niezwykłym produktem.

    Dodatkowo oferujemy:
    • Stabilne warunki zatrudnienia.
    • Stałe wynagrodzenie oraz atrakcyjny system prowizyjny.
    • Elastyczny system pracy (w zależności od potrzeb i preferencji - na pełen lub część etatu).
    • Ciekawe konkursy wewnętrzne z nagrodami.
    • Szkolenia wewnętrzne.
    • Realne możliwości rozwoju i doskonalenia kwalifikacji (sprawdź przykładowe ścieżki kariery).
    • Zniżki na nasze prezenty.

    Osoby zainteresowane współpracą prosimy o przesłanie aplikacji na adres praca@wyjatkowyprezent.pl koniecznie wpisując w temacie wiadomości nazwę stanowiska oraz MIASTO, w którym chce się podjąć pracę.

    Prosimy również o określenie w CV swojej dyspozycyjności oraz dopisanie poniższej klauzuli:
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002 nr 101, poz. 926)”.

    Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

  • DORADCA ds. PRZEŻYĆ W SALONIE FIRMOWYM

    Miejsce pracy: salon firmowy na Dworcu Centralnym w Warszawie.

    Jaki jest nasz wymarzony pracownik?
    • To osoba uśmiechnięta, pozytywnie nastawiona do życia i ludzi, z dużą energią do działania.

    • Posiada ciekawą pasję.
    • Jest kulturalna, swobodnie komunikuje się z innymi osobami.
    • Sumiennie wykonuje powierzone zadania.
    • Przejawia własną inicjatywę w działaniu.

    Jakie zadania czekają na naszym salonie?
    • Bezpośrednia, telefoniczna i mailowa obsługa klienta.
    • Realizacja planów sprzedażowych.
    • Raportowanie wyników sprzedaży.
    • Aktywne uczestnictwo w działaniach marketingowych i promocyjnych.
    • Merchandising i odpowiedzialność za ekspozycję produktów.
    • Zadania biurowe.

    Co cenią nasi Wyjątkowi Doradcy w swojej pracy?
    • Współpracowników - ludzi pełnych pasji i pozytywnej energii.
    • Przyjazną atmosferę pracy – niekorporacyjny klimat.
    • Możliwość testowania wybranych przeżyć.
    • Elastyczny grafik pracy.
    • Codzienny kontakt z niezwykłym produktem.

    Dodatkowo oferujemy:
    • Stabilne warunki zatrudnienia.
    • Stałe wynagrodzenie oraz atrakcyjny system prowizyjny.
    • Elastyczny system pracy (w zależności od potrzeb i preferencji - na pełen lub część etatu).
    • Ciekawe konkursy wewnętrzne z nagrodami.
    • Szkolenia wewnętrzne.
    • Realne możliwości rozwoju i doskonalenia kwalifikacji (sprawdź przykładowe ścieżki kariery).
    • Zniżki na nasze prezenty.

    Dołącz do naszego zespołu i razem z nami zmieniaj kulturę wręczania prezentów!

    Osoby zainteresowane współpracą prosimy o przesłanie aplikacji na adres praca@wyjatkowyprezent.pl koniecznie wpisując w temacie wiadomości nazwę stanowiska.

    Prosimy również o określenie w CV swojej dyspozycyjności oraz dopisanie poniższej klauzuli:
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002 nr 101, poz. 926)”.

    Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

  • SPECJALISTA ds. OBSŁUGI KLIENTA

    Miejsce pracy: nasze biuro w Warszawie

    Jaki jest nasz wymarzony pracownik?
    • To osoba posiadająca ciekawą pasję w dowolnym obszarze życia, pozytywne nastawienie i energię do działania.
    • Lubi pracę z ludźmi, ma wysoką kulturę osobistą oraz postawę prokliencką.
    • Jest samodzielny, proaktywny, rzetelnie wykonuje powierzane zadania.
    • Dobrze organizuje sobie czas pracy.
    • Potrafi komunikować się w j. angielskim.
    • Jest elastyczny - może pracować w systemie zmianowym/w weekend.

    Jakie zadania czekają na Ciebie?
    • telefoniczna, mailowa i bezpośrednia obsługa klientów,
    • wsparcie administracyjne i organizacyjne biura oraz punktów sprzedaży,
    • dbanie o porządek i zaopatrzenie biura.

    Co cenią nasi pracownicy?
    • współpracowników - ludzi pełnych pasji i pozytywnej energii,
    • przyjazną atmosferę pracy – niekorporacyjny klimat,
    • możliwość uczestnictwa w ciekawych projektach,
    • codzienny kontakt z niezwykłym produktem.

    Dodatkowo oferujemy:
    • stabilne warunki zatrudnienia,
    • szkolenia wewnętrzne,
    • możliwość rozwoju,
    • możliwość testowania naszych przeżyć w ramach integracji,
    • zniżki na nasze prezenty.

    Osoby zainteresowane współpracą prosimy o przesłanie CV z odpowiedziami na poniższe pytania:
    - Co jest Twoją pasją?
    - Dlaczego chcesz u nas pracować?
    - Co motywuje Cię do pracy?

    Aplikację należy przesłać na adres praca@wyjatkowyprezent.pl koniecznie wpisując w temacie wiadomości nazwę stanowiska.

    Prosimy również o określenie w CV swojej dyspozycyjności do podjęcia pracy oraz dołączenie następującej klauzuli:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz.U Nr 133 poz. 883)".

    Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami, którzy odpowiedzą na powyższe pytania.

  • ACCOUNT MANAGER B2B

    Miejsce pracy: nasze biuro na warszawskim Żoliborzu.

    Jaki jest nasz wymarzony pracownik?
    • To osoba posiadająca ciekawą pasję w dowolnym obszarze życia, pozytywne nastawienie i energię do działania.
    • Jest otwarty na wyzwania i zorientowany na cel.
    • Ma wyższe wykształcenie.
    • Posiada 2-letnie doświadczenie w sprzedaży usług, prowadzeniu negocjacji, min. rok doświadczenia w sprzedaży produktów lub usług do innych firm.
    • Cechuje go wysoka kultura osobista oraz zdolności interpersonalne i negocjacyjne.
    • Dobrze organizuje sobie czas pracy, jest samodzielny, rzetelnie wykonuje powierzane zadania.
    • Potrafi swobodnie korzystać z pakietu MS Office oraz komunikować się w j. angielskim.
    • Posiada prawo jazdy kat. B.

    W jakich zadaniach możesz się wykazać?
    • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów firmowych,
    • Budowanie pozytywnych relacji biznesowych,
    • Badanie potrzeb klientów oraz doradztwo w zakresie proponowanych rozwiązań motywacyjnych dla pracowników i kontrahentów,
    • Przygotowywanie ofert handlowych,
    • Negocjowanie i podpisywanie umów oraz koordynacja ich realizacji,
    • Wsparcie kampanii marketingowych dla Działu B2B.

    Co cenią nasi pracownicy?
    • Współpracowników - ludzi pełnych pasji i pozytywnej energii,
    • Przyjazną atmosferę pracy – niekorporacyjny klimat,
    • Możliwość uczestnictwa w ciekawych projektach,
    • Codzienny kontakt z niezwykłym produktem.

    Dodatkowo oferujemy:
    • współodpowiedzialność za strategię sprzedażową,
    • stałe wynagrodzenie oraz atrakcyjny system prowizyjny,
    • szkolenia wewnętrzne,
    • możliwość rozwoju i doskonalenia kwalifikacji,
    • zniżki na nasze prezenty.

    Poznaj nas i dołącz do zespołu, który zmienia kulturę wręczania prezentów!

    Osoby zainteresowane współpracą prosimy o przesłanie aplikacji na adres praca@wyjatkowyprezent.pl koniecznie wpisując w temacie wiadomości nazwę stanowiska.

    Prosimy również o określenie w CV swojej dyspozycyjności do podjęcia pracy oraz dołączenie następującej klauzuli:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz.U Nr 133 poz. 883)".

    Uprzejmie informujemy, iz skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

  • KOORDYNATOR REGIONALNY SIECI SPRZEDAŻY

    Miejsce pracy: nasze biuro na warszawskim Żoliborzu oraz wskazany region Polski.

    Jaki jest nasz wymarzony pracownik?
    • To osoba, która posiada ciekawą pasję w dowolnym obszarze życia, pozytywne nastawienie i energię do działania.
    • Ma co najmniej 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w handlu.
    • Potrafi wykorzystać w praktyce zasady aktywnej sprzedaży i promocji.
    • Cechuje się wysoką kulturą osobistą, zdolnościami interpersonalnymi i negocjacyjnymi.
    • Jest punktualna i samodzielna, dobrze organizuje sobie czas pracy.
    • Ma prawo jazdy kat. B oraz gotowość do pracy w regionach sprzedaży.
    • Znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem.

    Jakie zadania czekają na Ciebie?
    • Odpowiedzialność za funkcjonowanie podległych punktów sprzedaży oraz realizacje celów sprzedażowych.
    • Monitorowanie, analizowanie i raportowanie wyników sprzedaży.
    • Koordynowanie działań marketingowych i promocyjnych .
    • Kontrola ekspozycji produktów i koordynacja marchandisingu.
    • Zatrudnianie i szkolenie pracowników punktów handlowych.
    • Koordynacja pracy kierowników punktów handlowych.
    • Nadzór nad dokumentacją i finansami sieci sprzedaży w podległym regionie.
    • Rozwój sieci sprzedaży.

    Co cenią nasi pracownicy?
    • Współpracowników - ludzi pełnych pasji i pozytywnej energii.
    • Przyjazną atmosferę pracy – niekorporacyjny klimat.
    • Możliwość uczestnictwa w ciekawych projektach.
    • Codzienny kontakt z niezwykłym produktem.

    Dodatkowo oferujemy:
    • Stałe wynagrodzenie oraz atrakcyjny system prowizyjny.
    • Szkolenia wewnętrzne, możliwość rozwoju i doskonalenia kwalifikacji.
    • Samochód służbowy, laptop i telefon.
    • Możliwość testowania wybranych przeżyć.
    • Zniżki na nasze prezenty.
    • Kartę multisport po okresie próbnym.

    Osoby zainteresowane współpracą prosimy o przesłanie aplikacji na adres praca@wyjatkowyprezent.pl koniecznie wpisując w temacie wiadomości nazwę stanowiska.

    Prosimy również o określenie w CV swojej dyspozycyjności do podjęcia pracy oraz dołączenie następującej klauzuli:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz.U Nr 133 poz. 883)".

    Uprzejmie informujemy, iz skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

  • ANIMATOR / PROWADZĄCY EVENTY
    Miejsce pracy: Wrocław, Trójmiasto


    Jaki jest nasz wymarzony pracownik?
    • To osoba posiadająca ciekawą pasję w dowolnym obszarze życia, pozytywne nastawienie i energię do działania.
    • Jest charyzmatyczny, pewny siebie, otwarty na ludzi i nowe wyzwania.
    • Ma dobrą dykcję oraz umiejętność improwizacji.
    • Posiada doświadczenie sceniczne/w animowaniu grupy.
    • Jest samodzielny i odpowiedzialny.
    Dodatkowym atutem jest mobilność i biegła znajomość angielskiego.

    W jakich zadaniach możesz się wykazać?
    • Prowadzenie specjalnie przygotowanych eventów (dla klientów indywidualnych i biznesowych) według określonego scenariusza.
    • Zabawianie publiczności, animowanie ich aktywności.
    • Pomoc klientom i odpowiadanie na pytania.

    Oferujemy:
    • pracę dorywczą przy wyjątkowych eventach,
    • możliwość poznania ciekawych ludzi i miejsc oraz doświadczenia wielu niezapomnianych wrażeń podczas prowadzenia eventów.

    Osoby zainteresowane współpracą prosimy o przesłanie aplikacji na adres praca@wyjatkowyprezent.pl koniecznie wpisując w temacie wiadomości nazwę stanowiska.

    Prosimy również o określenie w CV swojej dyspozycyjności oraz dopisanie poniższej klauzuli:
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002 nr 101, poz. 926)”.

    Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

  • STAŻ W DZIALE B2B

    Miejsce pracy: Warszawa

    Zadania jakie na Ciebie czekają:
    • kontakt z klientami biznesowymi, budowanie pozytywnych relacji, badanie potrzeb i prezentowanie rozwiązań motywacyjnych dla pracowników i kontrahentów,
    • przygotowywanie ofert handlowych i realizacja zamówień,
    • wsparcie przy organizacji konferencji oraz realizacji eventów dla firm,
    • tworzenie i aktualizacja listy potencjalnych Klientów,
    • wsparcie kampanii marketingowych dla Działu B2B.

    Co zyskasz podejmując to wyzwanie?
    • możliwość zdobycia cennego doświadczenia,
    • okazję do poznania wyjątkowych ludzi i ciekawych sposobów na spędzenie wolnego czasu,
    • pakiet szkoleń i duuużo praktyki,
    • niezapomniane wrażenia z realizacji wybranych prezentów,
    • referencje po zakończeniu stażu, a najlepszym zaoferujemy dalszą współpracę!

    Czym powinien cechować się nasz Stażysta?
    • dostępnością w wymiarze ok. 20 godz. tygodniowo w godzinach pracy biura,
    • wysoką kulturą osobistą i umiejętnościami interpersonalnymi,
    • dobrą organizacją pracy,
    • zaangażowaniem i proaktywną postawą,
    • zdolnością szybkiego uczenia się,
    • orientacją na cel,
    • bardzo dobrą znajomością pakietu MS Office,
    Mile widziane:
    • prawo jazdy kat. B,
    • doświadczenie w sprzedaży, prowadzeniu negocjacji lub obsłudze klienta biznesowego.

    Staż skierowany jest do studentów 4 lub 5 roku studiów oraz absolwentów, trwa 3 miesiące i jest płatny. Przewidujemy też możliwość realizacji niektórych prezentów w trakcie stażu.

    Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji na adres: praca@wyjatkowyprezent.pl
    W temacie maila prosimy o wpisanie: „WP_SB2B_ swoje imię i nazwisko”.

    Prosimy również o określenie swojej dyspozycyjności w CV oraz dołączenie następującej klauzuli:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz.U Nr 133 poz. 883)".

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

  • STAŻ W DZIALE MARKETINGU

    Miejsce pracy: Warszawa

    Zadania jakie na Ciebie czekają:
    • współtworzenie działań promocyjnych i marketingowych firmy,
    • uczestniczenie w projektach, mających na celu optymalizację procesu sprzedaży,
    • pomoc przy obsłudze portalu internetowego,
    • udział w projektach związanych z marketingiem społecznościowym (facebook, youtube, blog).

    Co zyskasz podejmując to wyzwanie?
    • możliwość zdobycia cennego doświadczenia w rozwojowej branży,
    • okazję do poznania wyjątkowych ludzi i ciekawych sposobów na spędzenie wolnego czasu,
    • pakiet szkoleń i duuużo praktyki,
    • niezapomniane wrażenia z realizacji wybranych prezentów,
    • referencje po zakończeniu stażu, a najlepszym zaoferujemy dalszą współpracę!

    Czym powinien cechować się nasz Stażysta?
    • posiadaniem pasji w dowolnym obszarze życia,
    • chęcią rozwoju i zdobywania nowych doświadczeń,
    • otwartością na wyzwania oraz pozytywną energią i wysoką motywacja do działania,
    • komunikatywnością,
    • „lekkim piórem”,
    • zainteresowaniem tematyką marketingu i social media,
    • odpowiedzialnością, sumiennością oraz zaangażowaniem w wykonywaniu powierzonych zadań,
    • sprawnym posługiwaniem się komputerem oraz programami MS Office,
    • znajomością j. angielskiego przynajmniej w stopniu średnim,
    • mile widziana jest również obsługa programów graficznych (Photoshop, Corel Draw).

    Staż skierowany jest do studentów 3, 4 lub 5 roku studiów, trwa 3 miesiące i jest bezpłatny. Przewidujemy jednak możliwość realizacji niektórych prezentów w trakcie stażu.

    Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji (CV oraz list motywacyjny) na adres: praca@wyjatkowyprezent.pl
    W temacie maila prosimy o wpisanie: „WP_SDM_ swoje imię i nazwisko”.

    Prosimy również o określenie swojej dyspozycyjności w CV oraz dołączenie następującej klauzuli:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz.U Nr 133 poz. 883)".

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

  • STAŻ W DZIALE ROZWOJU OFERTY

    Miejsce pracy: Warszawa

    Zadania jakie na Ciebie czekają:
    • współudział w rozwoju bazy produktowej,
    • copywriting – tworzenie kontentu produktowego z uwzględnieniem zasad pozycjonowania,
    • uczestniczenie w aktywnej modyfikacji oferty we wszystkich kanałach sprzedaży,
    • prace nad rozwojem i usprawnieniem funkcjonalności systemu,
    • monitoring rynku,
    • wspieranie działań operacyjnych oraz kampanii marketingowych.

    Co zyskasz podejmując to wyzwanie?
    • możliwość zdobycia cennego doświadczenia w rozwojowej branży,
    • okazję do poznania wyjątkowych ludzi i ciekawych sposobów na spędzenie wolnego czasu,
    • pakiet szkoleń i duuużo praktyki,
    • niezapomniane wrażenia z realizacji wybranych prezentów,
    • referencje po zakończeniu stażu, a najlepszym zaoferujemy dalszą współpracę!

    Czym powinien cechować się nasz Stażysta?
    • posiadaniem pasji w dowolnym obszarze życia,
    • chęcią rozwoju i zdobywania nowych doświadczeń,
    • otwartością na wyzwania oraz pozytywną energią i wysoką motywacja do działania,
    • komunikatywnością,
    • „lekkim piórem”,
    • sumiennością oraz zaangażowaniem podczas wykonywania powierzonych zadań,
    • sprawnym posługiwaniem się komputerem oraz programami MS Office,
    • znajomością j. angielskiego przynajmniej w stopniu średnim.

    Staż skierowany jest do studentów 3, 4 lub 5 roku studiów, trwa 3 miesiące i jest bezpłatny. Przewidujemy jednak możliwość realizacji niektórych prezentów w trakcie stażu.

    Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji (CV oraz list motywacyjny) na adres: praca@wyjatkowyprezent.pl
    W temacie maila prosimy o wpisanie: „WP_SDP_ swoje imię i nazwisko”.

    Prosimy również o określenie swojej dyspozycyjności w CV oraz dołączenie następującej klauzuli:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz.U Nr 133 poz. 883)".

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

  • STAŻ W DZIALE HR

    Miejsce pracy: Warszawa

    Zadania jakie na Ciebie czekają:
    • udział w realizacji projektów rekrutacyjnych (przygotowywanie oraz publikacja ogłoszeń, selekcja aplikacji, przeprowadzanie wstępnych rozmów telefonicznych z Kandydatami, udział w spotkaniach rekrutacyjnych, przygotowywanie profili Kandydatów),
    • uzupełnianie dokumentacji pracowniczej,
    • pomoc w realizacji programu doskonalenia procesów firmowych związanych z obszarem działania HR,
    • wsparcie w pozostałych zadaniach z zakresu komunikacji i zarządzania zasobami ludzkimi.

    Co zyskasz podejmując to wyzwanie?
    • możliwość zdobycia cennego doświadczenia w rozwojowej branży,
    • okazję do poznania wyjątkowych ludzi i ciekawych sposobów na spędzenie wolnego czasu,
    • pakiet szkoleń i duuużo praktyki,
    • niezapomniane wrażenia z realizacji wybranych prezentów,
    • referencje po zakończeniu stażu.

    Czym powinien cechować się nasz Stażysta?
    • posiadaniem wiedzy ogólnej oraz zainteresowaniem tematyką HR,
    • znajomością metod rekrutacji,
    • dostępnością w wymiarze ok. 20 godz. tygodniowo w godzinach pracy biura,
    • wysoką kulturą osobistą i zdolnościami interpersonalnymi,
    • dobrą organizacją pracy,
    • zaangażowaniem i proaktywną postawą,
    • chęcią zdobycia praktycznej wiedzy oraz umiejętnością szybkiego uczenia się.

    Staż skierowany jest do studentów 4 lub 5 roku studiów oraz absolwentów (preferowane kierunki: psychologia, socjologia, ZZL), trwa 3 miesiące i jest bezpłatny. Przewidujemy jednak możliwość realizacji niektórych prezentów w trakcie stażu.

    Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji na adres: praca@wyjatkowyprezent.pl
    W temacie maila prosimy o wpisanie: „WP_SHR_ swoje imię i nazwisko”.

    Prosimy również o określenie swojej dyspozycyjności w CV oraz dołączenie następującej klauzuli:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz.U Nr 133 poz. 883)".

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.