Wybierz temat, który Cię interesuje:






Zamówienie i dostawa
Czy muszę się logować żeby zamówić prezent?
Prezent możesz kupić na naszej stronie internetowej klikając przycisk "Do Koszyka" i postępując zgodnie z instrukcją. Możesz również dokonać zakupu w naszych punktach sprzedaży w galeriach handlowych, których listę znajdziesz
tutaj Jakie formy płatności akceptujecie?
W zależności od formy dostawy, zamówienie możesz opłacić przelewem tradycyjnym, szybkimi płatnościami PayU bądź PayPal, gotówką lub kartą płatniczą na punkcie sprzedaży.
W jakim czasie muszę dokonać płatności za prezent?
Płatności należy dokonać do 5 dni od złożenia zamówienia.
Jakie są dostępne formy dostawy?
Wszystkie dostępne formy dostawy sprawdzisz
tutaj Czyje dane muszę podać podczas składania zamówienia?
Należy podać swoje dane, jako osoby kupującej. Nasze Vouchery są realizowane na okaziciela, nie ma więc konieczności wpisywania danych osoby obdarowanej.
Czy mogę wysłać Voucher bezpośrednio do osoby obdarowanej?
Tak. Wystarczy, że podczas składania zamówienia zaznaczysz opcję "Chcę wysłać w prezencie bezpośrednio do kogoś innego"
Jak wygląda Voucher?
Zdjęcia naszych Voucherów oraz akcesorii znajdziesz
tutaj.
Potrzebuję Vouchera w minutę. Jak to zrobić?
Jeśli potrzebujesz Vouchera na już, to jako formę dostawy wybierzesz opcję "eVoucher". Prezent, który możesz wydrukować, zostanie wysłany w przeciągu minuty na wskazany przez Ciebie adres e-mail. eVoucher zostanie aktywowany po zaksięgowaniu płatności za prezent.
Powrót na górę strony
Realizacje i rezerwacje
Czy mogę dokonać rezerwacji przed zakupem Vouchera?
Nie ma możliwości zrobienia rezerwacji przed wykupieniem Vouchera.
Jakie są terminy realizacji?
Zależą one od prezentu który posiadasz. Niektóre prezenty można zrealizować w dowolnym terminie, inne wyłącznie w trakcie eventów Wykonawcy.
Jak dokonać rezerwacji?
Rezerwacji możesz dokonać
tutaj, gdzie po wpisaniu swojego numeru rezerwacyjnego uzyskasz numer telefonu do Wykonawcy bądź link do jego strony internetowej..
Co się stanie jeżeli spóźnię się na realizację?
Na miejscu należy pojawić się 15 minut przed umówioną godziną. Nie spóźnij się, bo może to spowodować realizację w niepełnym wymiarze lub całkowity brak możliwości realizacji prezentu!
W jakim czasie mogę odwołać rezerwację?
Rezerwację możesz odwołać 5 dni przed datą realizacji. W tym celu skontaktuj się z Wykonawcą
Czy mój Voucher przepadnie, jeśli Wykonawca odwoła termin realizacji?
W przypadku odwołania realizacji przez Wykonawcę, możesz z nim uzgodnić kolejny termin.
Jak wykorzystać kartę podarunkową Gift Card?
Gift Card należy wymienić na usługę z której chcesz skorzystać. Instrukcję znajdziesz
tutaj.
Mój Voucher zaginął. Co mogę zrobić?
Duplikat zakupionego Vouchera możesz uzyskać po przesłaniu zgłoszenia z dołączonym dowodem zakupu (paragon, nota księgowa, potwierdzenie płatności kartą) na adres mam@wyjatkowyprezent.pl. Jeżeli dokonywałeś zakupu online, to skontaktuj się z nami bezpośrednio z adresu mailowego podanego w zamówieniu. Jesteś osobą obdarowaną i nie posiadasz paragonu? Prześlij na nasz adres mailowy wszelkie informacje, które pozwolą go odnaleźć - nazwę prezentu, miejsce oraz dokładną datę zakupu, sposób dokonania płatności (przelew, płatność kartą bądź gotówką), wówczas postaramy się go dla Ciebie odnaleźć..
Powrót na górę strony
Data ważności prezentów
Ile mam czasu na realizację mojego Vouchera?
Nasze Vouchery ważne są aż 3 lata - w tym aż 1 rok na wykorzystanie rekomendowanego/prezentowanego/wybranego przeżycia i kolejne 2 lata zabezpieczenia środków na karcie podarunkowej o wartości kwoty zapłaconej za Voucher - do wykorzystania na dowolnie wybrane przeżycie z naszej oferty! W naszej ofercie znajdziesz również Pakiety Przeżyć, które ważne są 3 lata. Pamiętaj, że niektóre przeżycia są sezonowe i mogą zostać zrealizowane wyłącznie w określonych miesiącach.
Czy mogę przedłużyć okres ważności Vouchera?
Data ważności Vouchera jest wiążąca, dlatego nie ma możliwości jej przedłużenia.
Jak mogę sprawdzić datę ważności swojego Vouchera?
Datę ważności swojego Vouchera możesz sprawdzić po wpisaniu jego numeru rezerwacyjnego
tutaj.
Powrót na górę strony
Wymiana Prezentu
Czy mogę wymienić prezent? Jak tego dokonać?
Wymiany możesz dokonać na jednym z naszych punktów sprzedaży, lista lokalizacji znajduje się
tutaj Możesz również skorzystać ze strony internetowej, w tym celu zapoznaj się z
instrukcją wymiany online.
Czy podczas wymiany zmienia się data ważności nowo wybranego Vouchera?
Data ważności nie ulega zmianie, pozostaje taka sama jak w Twoim pierwotnym Voucherze.
Czy mogę wymienić prezent na kilka innych?
Tak, możesz dokonać wymiany jednego prezentu na kilka innych przeżyć. Pamiętaj, że wszystkie nowo wybrane prezenty muszą być w koszyku podczas dokonywania wymiany.
Powrót na górę strony
Zwroty i Reklamacje
Czy mogę zwrócić prezent?
Możesz dokonać zwrotu w ciągu 14 dni od daty zakupu. Kwota prezentu jest zwracana na konto osoby kupującej. W przypadku gdy prezent został nabyty na stacjonarnym punkcie sprzedaży, kwota zwrotu jest przekazywana w postaci kart podarunkowych Gift Card o wartości zakupu.
Jak zwrócić prezent?
Aby zwrócić prezent, wyślij zgłoszenie na nasz adres korespondecyjny lub e-mail
mam@wyjatkowyprezent.pl. Zgłoszenie musi zawierać numer rezerwacyjny Vouchera, potwierdzenie zakupu oraz numer konta bankowego osoby kupującej.
Jak mogę złożyć reklamację?
Reklamacje możesz złożyć pisemnie, wysyłająć jej treść na nasz adres korespondencyjny lub e-mail mam@wyjatkowyprezent.pl.
Kiedy zostanie rozpatrzone moje zgłoszenie?
Na zgłoszenie reklamacji lub zwrotu, odpowiadamy w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia.
Powrót na górę strony
Kontakt
Dream Service - Centrum Obsługi Prezentów
Zapraszamy do kontaktu z naszym Centrum Obsługi Prezentów, który pomoże Ci od poniedziałku do soboty w godzinach od 9:00 do 17:00 jesteśmy dla Ciebie dostępni pod numerem telefonu 22 66 88 272 lub poprzez czat na stronie www.wyjatkowyprezent.pl, możesz też do nas napisać wiadomość email jeżeli chcesz dokonać zakupu prezentu i masz pytania napisz do nas chce@wyjatkowyprezent.pl, a jeśli posiadasz już nasz Voucher napisz do nas na adres mam@wyjatkowyprezent.pl.
Współpraca marketingowa
Jeśli masz dla nas ciekawą propozycję, bez względu na jej skalę, proszę skontaktuj się z działem marketingu. Możesz to zrobić drogą mailową: marketing@wyjatkowyprezent.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu 505 575 050. Dział marketingu jest czynny od poniedziałku do piątku, od 8:30 do 17:00.
B2B - prezenty dla pracowników, kontrahentów i eventy dla zespołów
Potrzebujesz nagród dla pracowników, kontrahentów lub do konkursów i kampanii marketingowych? Skorzystaj z najlepszych rozwiązań budujących lojalność i motywację. Z działem współpracy biznesowej możesz skontaktować się drogą mailową: b2b@wyjatkowyprezent.pl lub pon numerem telefonu 513 070 002. Dział współpracy biznesowej jest czynny od poniedziałku do piątku, od 8:30 do 17:00. Zachęcamy do zapoznania się z naszą
stroną dedykowaną B2B.
Zostań naszym Partnerem - dołącz swoje usługi do naszej oferty
Oferujesz usługi, które mogą zagwarantować Niezapomniane Przeżycia? Twojego Prezentu nie da postawić się na półce, ale można w nim aktywnie uczestniczyć i uwiecznić go na fotografii? Wypełnij
formularz partnerski, a my skontaktujemy się z Tobą.
Powrót na górę strony