Nasza działalność nie przeszła bez echa w mediach. Poniżej wybrane media, które poświeciły nam swoją uwagę:

______________________________________________________________________________________

Playboy

01.10.2018

6 zmysłów. Coś dla oka, coś dla ucha, coś dla smaku, czyli zestaw męskich przyjemności.

Na co dzień wzrok przyćmiewa inne zmysły, również smak. Organizoatorzy Degustacji Wina w Ciemności postanowili odwórcić ten porządek i, zgodnie z nazwą wydarzenia, proponują wypicie pięciu kieliszów wina w zupełnej ciemności, pod opieką sommeliera. ceremonii odkrywają potrawy znajdujące się na ich talerzach. Wiedzeni zapachem, smakiem i fakturą jedzenia próbują odgadnąć, jakie dania zostały im podane. W takiej formule kolacja po raz pierwszy w Polsce odbywać się będzie w węgierskiej restauracji i winiarni Borpince. Ten wyjątkowy pomysł gastronomiczny w połączeniu z fachową, wyspecjalizowaną obsługą i niespotykanymi smakami niewątpliwie będzie przyciągał koneserów kulinarnych przeżyć.

______________________________________________________________________________________________

Propertynews.pl

24.09.2018

Łańcuch wysp Wyjątkowego Prezentu tworzy już spory archipelag. Do około 50 działających dołączy jesienią najnowsza – w katowickiej galerii Libero. - Teraz pracujemy nad uruchomieniem kolejnego kanału sprzedaży, czyli ekspozycji w sieciach handlowych. Chodzi o dyskonty, sklepy wielkopowierzchniowe i drogerie – tłumaczy Jakub Matuszewski, dyrektor zarządzający i współwłaściciel Wyjątkowego Prezentu.

Jakie są dalekosiężne plany Wyjątkowego Prezentu?

Jakub Matuszewski, dyrektor zarządzający i współwłaściciel Wyjątkowego Prezentu: Chcemy w ciągu pięciu kolejnych lat podwoić obrót. Wierzymy, że są to realne plany, ponieważ przez ostatnie osiem lat wzrósł on dziesięciokrotnie. Naszym celem jest utrzymanie dominacji na rynku, a to nie będzie łatwe. Do tej pory obsłużyliśmy pół miliona klientów. W tym roku powinniśmy sprzedać około 155 tys. prezentów i rosnąć w obrotach o 20 proc. rok do roku.

______________________________________________________________________________________

Biznes.newseria.pl

31.08.2018

Skok ze spadochronem, jazda Ferrari, lot balonem czy Flyboard to oferowane przez firmę Wyjątkowy Prezent atrakcje, które jako „epickie przygody” stały się nagrodami letniej kampanii promocyjnej Coca-Coli. Kampania #Wowmomenty potrwa do końca października br., wspierają ją ogólnopolskie działania reklamowe.

Niezwykłe doświadczenia i modne, firmowe gadżety to główne nagrody letniej promocji, obejmującej napoje Coca-Cola, Fanta i Sprite. W odbieraniu nagród rzeczowych i losowaniu #wowmomentów biorą udział uczestnicy akcji, którzy poprzez serwis www lub aplikację mobilną zarejestrują kody znajdujące się pod nakrętkami i zawleczkami napojów. Wygrane w formie przeżyć można realizować do końca lata 2019, ich charakter nawiązuje do aktywności najczęściej podejmowanych w czasie wakacji. Organizatorem wykonawczym akcji jest Agencja Reklamowa Fortis.

______________________________________________________________________________________

Rzeczpospolita.pl

11.08.2018

Przeciążenie pracą, brak swobody, skąpe wynagrodzenie, zanik więzi międzyludzkich, poczucie niesprawiedliwości oraz konflikt wartości to główne przyczyny, które pozbawiają pracowników motywacji i osłabiają ich morale.
Klienci nie są najważniejsi. Pracownicy są najważniejsi. Jeśli zadbasz o swoich pracowników, oni zatroszczą się o klientów – twierdzi jeden z najpopularniejszych liderów biznesowych Richard Branson. Do zbliżonego wniosku dochodzi filozofia employee relations, która podobnie jak Branson zakłada, że motorem każdego biznesu są ludzie. Jak więc o nich zadbać, by stali się prawdziwym silnikiem odrzutowym firmy?

______________________________________________________________________________________

Cook Yourself

13.07.2018

"Zamknij oczy, otwórz buzię...." znacie to powiedzonko prawda? Jednakże nabiera ono innego sensu jeśli "zamknięte oczy" masz przez całą kolację...Ostatnio miałam przyjemność uczestniczenia w projekcie firmy Wyjątkowy Prezent - Kolacja w ciemności w łódzkiej restauracji - Farinie Bianco, dzięki któremu zrozumiałam, jak smak jest uzależniony od tego co widzimy na talerzu. Nie bez przyczyny mówimy "jeść oczami". Ale po kolei. Na kolację wybrałam się wraz z mężem, który na początku nie był pozytywnie nastawiony do tego typu przeżyć. Kolacja odbywała się w zupełnej ciemności, że człowiek nie widział własnej ręki, a co dopiero serwowane przez kelnerów dania.

_______________________________________________________________________________________

Galerie Handlowe

01.07.2018 

"Klienci Wyjątkowego Prezentu bardzo często poszukują mocnych wrażeń, ale na pewnonie takich, które wiążą się z kradzieżą czy jakimkolwiek atakiem. O bezpieczeństwo naszych klientów dbamy zarówno podczas realizacji usługi, jak i podczas jej zakupu. Jeśli chodzi o nasze punkty zlokalizowane w centrach handlowych, polegamy na ochronie zapewnianej przez samo centrum. Sami natomiast kładziemy nacisk na jasną i sprawną komunikację. Pracownicy na naszych stoiskach są w stałym kontakcie z centralą, dlatego, gdyby zaistniała taka potrzeba, każde niepokojące zdarzenie zostałoby natychmiast zgłoszone.(...)" - opowiada Bartosz Florczak, Koordynator Regionalny w firmie Wyjątkowy Prezent.

_______________________________________________________________________________________

Publicrelations.pl

21.06.2018 

Mistrzostwa Wyjątkowych Przeżyć to trwający przez całe wakacje konkurs, w którym, podobnie jak kraje biorące udział w mundialu, można typować określone rodzaje aktywności. Organizatorem akcji jest firma Wyjątkowy Prezent, która od ponad 10 lat przekonuje do obdarowywania prezentami w formie emocjonujących przeżyć. Wiele z nich to propozycje sportowe, inne – zapewniające dużą dawkę adrenaliny, jeszcze inne z gatunku romantycznych lub kulinarnych. Wszystkie one mocno oddziałują na zmysły i wzbudzają gorące emocje, nie słabsze od tych sportowych.

_______________________________________________________________________________________

Hurtidetal.pl

19.06.2018 

Przejażdżka motocyklem Harley-Davidson oraz Walk In The Sky czyli spacer na linie po ścianie wieżowca – takie nagrody mogli wygrać goście, którzy w dwa majowe weekendy odwiedzili warszawskie centra handlowe Auchan i wzięli udział w konkursach zorganizowanych przez Wyjątkowy Prezent. Z okazji urodzin sieci firma przygotowała także inne atrakcje. Na jej stoiskach mieszczących się w sklepach Auchan można było przejechać się wirtualną kolejką górską oraz obejrzeć z bliska i zrobić sobie zdjęcie z Harleyem-Davidsonem Iron 883.

_______________________________________________________________________________________

Onet.pl

10.05.2018

"Chcemy dzielić się pasją"
Podniebny spacer oferuje firma Wyjątkowy Prezent. - Łódź jest jednym z największych polskich miast, dlatego to tu skierowaliśmy nasze kroki - mówi Michał Kaleta, dyrektor sprzedaży firmy. - Poza wielkością miasta, oczywistym dla nas jest także to, że dla łodzian ekstremalne przeżycia są bardzo atrakcyjne. My więc tę dodatkową dawkę adrenaliny zamierzamy im dostarczyć. Podzielimy się naszą pasją - dodaje.

_______________________________________________________________________________________

Express Ilustrowany

10.05.2018

Łódź jest drugim po Warszawie miastem w Polsce, w którym można "przejść się w chmurach". Walk In The Sky to wyzwanie dla odważnych - zejście z jedenastokondygnacyjnego biurowca przy ul. Łagiewnickiej 54/56 po jego zewnętrznej ścianie. Od dachu do podstawy budynku jest tylko (lub aż) 38 metrów. Z dołu ta wysokość niekoniecznie budzi respekt. Perspektywa całkiem zmienia się, gdy spojrzeć na rzecz z góry.

 

________________________________________________________________________________________________

Galerie Handlowe

07.05.2018

Marka Wyjątkowy Prezent dotychczas mocno rozwijała swoją własną sieć sprzedaży, którą wprowadziła do większości dużych centrów handlowych zlokalizowanych w miastach powyżej 150 000 mieszkańców. W najbliższych kilkunastu miesiącach w planach firmy jest otworzenie kolejnych minimum siedmiu placówek w galeriach handlowych. Jednakże, spółka nie ignoruje zmian na polskim rynku, które są spowodowane m.in. ograniczeniem handlu w niedziele i wzmacnia współpracę z sieciami partnerskimi oraz sprzedaż online.

_______________________________________________________________________________________

Gazeta Finansowa

02.04.2018

Rok 2017 upłynął w branży handlowej pod hasłem digitalizacji. W roku 2018 na znaczeniu zyskają zintegrowane technologie, dzięki którym tradycyjny model sprzedaży zostanie wyparty przez kreowanie pozytywnego doświadczenia zakupowego. O trendach w branży handlowej w nadchodzących miesiącach mówi Jakub Matuszewski, wspólnik i dyrektor zarządzający sieci Wyjątkowy Prezent, oferującej upominki w formie przeżyć.

_______________________________________________________________________________________

Ezachodnia.eu

25.04.2018

Tegoroczny rozkład świąt sprawia, że biorąc trzy dni urlopu można uzyskać wyjątkowo długi, bo aż dziewięciodniowy weekend majowy. Choć do majówki pozostała tylko chwila, nadal można wykorzystać ten czas na zabawę i wypoczynek – korzystając z gotowych rozwiązań dostępnych na rynku. Dzięki temu majowe wakacje spędzimy dokładnie tak, jak lubimy – mówi Michał Kaleta, Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju w firmie Wyjątkowy Prezent.

_______________________________________________________________________________________

Kariera.pl 
16.03.2018

Do niedawana to kwestia budowania zaangażowania pracowników była głównym celem, na którym skupiała się większość firm. Jednak zmiany, jakie widoczne na rynku pracy wpływają na zmienność potrzeb osób aktywnych zawodowo. Dziś pracownicy poszukują dopasowanej ścieżki zawodowej i odpowiedniego miejsca pracy, goniąc za własnymi aspiracjami oraz marzeniami.

_________________________________________________________________________________________

Polskie Radio
14.02.2018

Badania przeprowadzone przez firmę Wyjątkowy Prezent pokazały, że ponad 64 procent respondentów nie zamierza wydać na upominki więcej niż 200 złotych. 7 procent zadeklarowało, że wyda na nie ponad 300 złotych.

_________________________________________________________________________________

Retailnet
24.01.2018

Rok 2017 upłynął w branży handlowej pod hasłem digitalizacji. W roku 2018 na znaczeniu zyskają zintegrowane technologie, dzięki którym tradycyjny model sprzedaży zostanie wyparty przez kreowanie pozytywnego doświadczenia zakupowego – mówi Jakub Matuszewski, wspólnik i dyrektor zarządzający sieci Wyjątkowy Prezent, oferującej upominki w formie przeżyć.
Postęp technologiczny, upowszechnienie digitalizacji oraz rozwój wielotorowej komunikacji wraz z rosnącą świadomością konsumentów, wyznaczają obecnie kierunek, w jakim zmierza branża handlowa. Co za tym idzie, w roku 2018 sieci handlowe będą stawiać na: m-commerce, personalizację treści, omnichannel oraz na nietypowe koncepty sprzedażowe. Wszystko po to, by jeszcze bardziej zbliżyć się do klienta.

_________________________________________________________________________________

Warszawa NaszeMiasto
14.01.2018

Już w najbliższą niedzielę, 14 stycznia, na warszawskim Wawrzyszewie, firma Wyjątkowy Prezent wraz ze Stowarzyszeniem Zero Grawitacji oraz WSM Wawrzyszew, po raz kolejny zagra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Z okazji 26. Finału WOŚP , miłośnicy mocnych wrażeń i adrenaliny będą mogli ponownie wziąć udział w ekstremalnej akcji charytatywnej „Skok dla WOŚP” . Na dachu 14-piętrowego budynku przy ulicy Dantego 1 na warszawskim Wawrzyszewie ponownie zgromadzą się amatorzy ekstremalnych wrażeń, którzy będą chcieli w niesztampowy sposób wesprzeć 26. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Pomiędzy budynkami przy ulicy Dantego 1 i Szekspira 2 zostanie rozpięta lina asekuracyjna, która umożliwi śmiałkom wykonanie skoku z wysokości niemal 40 metrów. Aby skorzystać z tej atrakcji, wystarczy spełnić dwa warunki: mieć ukończone 18 lat oraz wpłacić na miejscu minimum 30 zł do puszki WOŚP.

_________________________________________________________________________________

Nowy Marketing
18.12.2017

Wśród wymarzonych podarunków ankietowani wskazują najczęściej karty podarunkowe, elektronikę, kosmetyki i perfumy. Z kolei na liście nietrafionych prezentów można znaleźć skarpety, świąteczne swetry i… przeterminowane produkty spożywcze.
Średnio co trzeci respondent badania przeprowadzonego przez firmę Wyjątkowy Prezent zakupi w tym roku upominki dla co najmniej 5 osób. Niecałe 10 proc. ankietowanych planuje świąteczny podarek dla jednej osoby, a dla dwóch, trzech lub czterech bliskich – mniej więcej co piąty zapytany Polak. Co drugi ankietowany wyda na prezent dla jednej osoby średnio do 100 zł. Co trzecia badana osoba przeznaczy na ten cel nieco więcej – między 100 a 200 zł, a 14 proc. uczestników badania wyda na jeden podarunek między 200 a 400 zł. Na zakup upominku o wartości powyżej 500 zł zdecyduje się jedynie 4 proc. respondentów. 

_________________________________________________________________________________

Pap.pl
14.12.2017

Wśród wymarzonych podarunków ankietowani wskazują najczęściej karty podarunkowe, elektronikę, kosmetyki i perfumy. Z kolei na liście nietrafionych prezentów można znaleźć skarpety, świąteczne swetry i... przeterminowane produkty spożywcze. Ale zacznijmy od porządku. Jak wykazuje badanie przeprowadzone przez firmę Wyjątkowy Prezent, na upominki zamierzamy przeznaczyć 50-100 zł (38 proc. badanych) albo więcej: 100-200 zł (33 proc. badanych). Na droższe prezenty świąteczne, powyżej 500 zł pozwoli sobie ok. 4 proc. badanych. 12 proc. wyda mniej - do 50 zł. Przyjrzyjmy się, co zamierzamy kupić w prezencie świątecznym? Najchętniej kupowane są elektronika, moda i książki (każda z tych kategorii to 26 proc. deklaracji zakupowych). Równie chętnie kupujemy karty podarunkowe i vouchery. Czy to oznacza, że wolimy zrzucić trud wybierania prezentu na obdarowanego? A może po prostu nie chcemy dawać nietrafionego prezentu? Karty podarunkowe lub vouchery wybrało 30 proc. ankietowanych.

_________________________________________________________________________________

Polskatimes.pl
28.11.2017

Istnieje kilka czynników, które mają obecnie największy wpływ na zmiany zachodzące na rynku galerii handlowych. Wśród nich warto wymienić przede wszystkim zmieniający się prol oraz różnorodność grup konsumentów, a także dynamiczny rozwój nowych technologii. Jakub Matuszewski, Dyrektor Zarządzający firmy Wyjątkowy Prezent, uważa, że wśród klientów galerii handlowych możemy obecnie wymienić przedstawicieli pokolenia baby boomers, X, Y i Z. Każde z nich ma odmienne podejście do procesu zakupowego i tym samym, inne oczekiwania względem galerii handlowych. Najstarsze pokolenia mają tradycyjne podejście do procesu zakupowego, nie lubią zmian, preferują małe i średnie kompleksy handlowe, gdzie mogą udać się na do sprawdzonych, ulubionych sklepów.

_________________________________________________________________________________

Admonkey
16.11.2017

Ambasadorami kampanii są pracownicy Wyjątkowego Prezentu, którzy w przewrotny sposób prezentują na zaprojektowanych na potrzeby akcji kreacjach najpopularniejsze hasła z ogłoszeń rekrutacyjnych.

– Humorystyczny wymiar kampanii ma na celu pokazanie klimatu i atmosfery, jaka panuje na co dzień w naszej firmie. Specyfika branży, w jakiej działamy sprawia, że mimo poważnych wyników i sukcesów, na co dzień jesteśmy trochę niepoważni – oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Sami wymyślamy i testujemy kolejne przeżycia, przeżywamy przygody podczas niesztampowych wyjazdów integracyjnych, co wymaga od nas fantazji i dużej dawki humoru – mówi Aleksandra Gołębiewska, kierownik ds. personalnych z firmy Wyjątkowy Prezent.

_________________________________________________________________________________

Newseria
31.10.2017

Ambasadorami kampanii są pracownicy Wyjątkowego Prezentu, którzy w przewrotny sposób prezentują na zaprojektowanych na potrzeby akcji kreacjach najpopularniejsze hasła z ogłoszeń rekrutacyjnych. – Humorystyczny wymiar kampanii ma na celu pokazanie klimatu i atmosfery, jaka panuje na co dzień w naszej firmie. Specyfika branży, w jakiej działamy sprawia, że mimo poważnych wyników i sukcesów, na co dzień jesteśmy trochę niepoważni - oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Sami wymyślamy i testujemy kolejne przeżycia, przeżywamy przygody podczas niesztampowych wyjazdów integracyjnych, co wymaga od nas fantazji i dużej dawki humoru – mówi Aleksandra Gołębiewska, kierownik ds. personalnych z firmy Wyjątkowy Prezent.

_________________________________________________________________________________

Wyborcza.pl
15.09.2017

W Galerii Północnej w sklepie Wyjątkowy Prezent znajduje się profesjonalny symulator samolotu wielozadaniowego F-16. Symulator jest podobny do tych, na których szkolą się zawodowi piloci wojskowi. Koszt wyszkolenia to ponad 2 miliony dolarów. Symulator idealnie odwzorowuje kokpit prawdziwego myśliwca. Widok jest prawie taki sam jak w kabinie pilota. Podczas takiego lotu możemy poczuć namiastkę prowadzenia tej precyzyjnej i niezwykle wymagającej maszyny. Szkolenie pilota F-16 trwa ponad dwa lata. Dzięki symulatorowi możemy wybrać jedną z trzech opcji lotu i cieszyć się przelotem podobnym do tego w prawdziwym myśliwcu.

_________________________________________________________________________________

Business in Brief
3.11.2017

Co mają wspólnego Kolacja w Ciemności, marketing oraz motywacja pracowników? Opdowiedź znajdziecie w nowym numerze Business in Brief.

Aktywacja zmysłów

Jak zaoferować rozwiązanie organizacyjne, które jest w stanie zadowolić
najbardziej wymagających klientów? O nietypowych scenariuszach spotkań
biznesowych i wyzwaniach w zakresie działań B2B opowie Ada Stokowska,
Senior Account Manager B2B z firmy Wyjątkowy Prezent.

_________________________________________________________________________________

Onet Biznes
18.10.16

Motywacja jest kluczem do sukcesu, zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym. W dzisiejszych czasach, to pracodawca musi walczyć o pracownika - zwłaszcza, kiedy mówimy o specjaliście z tak konkurencyjnego segmentu, jak IT. Jeśli chcecie wiedzieć jak przekonać do siebie specjalistów, to sprawdzcie artykuł naszej ekspertki ds. B2B Ady Stokowskiej, który ukazał się na łamach portalu Onet Biznes.

Pracodawca na rynku pracownika - jak firmy z branży IT przyciągają kandydatów?

Nie przekonują ich już wysokie pensje. Informatycy i programiści mają świadomość, że są na rynku towarem deficytowym, a więc to oni mogą dyktować warunki pracodawcom. Płatna przeprowadzka? Udział w prestiżowych szkoleniach? A może kreatywne miejsce pracy i „chill room”? Pracodawcy są w stanie zaoferować bardzo wiele, aby pozyskać niezbędnych specjalistów z branży IT. 

_________________________________________________________________________________

Gazeta Prawna.pl
11.09.16

Jesteśmy specjalistami od motywacji iśwadczeń pozapłacowych. Dlatego wiemy czego oczekują pracodawcy... oraz pracownicy. Jeżeli chcecie wiedzieć na co zwrócić uwagę przy wyborze pracodawcy, koniecznie przeczytajcie nasz artykuł.

4 rzeczy, na które warto zwrócić uwagę przy wyborze pracodawcy

Pierwsze kroki na rynku pracy są często najważniejsze – to do jakiej firmy trafimy na początku drogi zawodowej determinuje dalszy ciąg naszej kariery. Dlatego, zanim zdecydujemy się na aplikację do danej organizacji, warto zastanowić się i sprawdzić, czy jest ona faktycznie naszym potencjalnym, wymarzonym pracodawcą.

_________________________________________________________________________________

Gentleman
08.2016

Współczesny Gentleman nie boi się sportu w żadnej odsłonie. Jego zainteresowania to nie tylko brydż i polo, lecz także nieco bardziej ekstremalna zabawa w wodzie. W tej kwestii, dla magazynu Gentleman wypowiedział się Michał Kaleta.

Sporty Wodne? To nic trudnego

Jeśli planujemy swój wypoczynek nad wodą, a do tego lubimy spędzać wolny czas w sposób aktywny oraz niebanalny, przyjrzyjmy się dostępnym w okolicy sportom wodnym, które sprawią, żena długo zapamiętamy tegoroczone lato.

_________________________________________________________________________________________

wformie24.pl 
08.2016

Kto powiedział, że nie można podarować przygody, ten na pewno nie widział naszych prezentów! Serwis w formie24.pl napisał nie tylko o raftingu, lecz także o tym, w jaki sposób się do niego przygotować. W powstaniu artykułu aktywnie uczestniczył Michał Kaleta.

Rafting, czyli ekstremalna przygoda w pontonie

Rafting - to spływ górską rzeką lub rwącym potokiem na specjalnie przystosowanym do tego celu kilkuosobowym pontonie lub na tratwie. Rafting jest turystyczną odmianą flisu, czyli spływu z prądem rzeki. Charakteryzuje się jednoczesnym umiejętnym lawirowaniem między skałami, mniejszymi i większymi wodospadami oraz omijaniem wirów. Praktycznie nieodłącznym elementem raftingu, wpisanym wręcz w charakter tej dyscypliny, są wywrotki do wody.

_________________________________________________________________________________

Wirtualna Polska
30.09.2016

Jako eksperci od prezentów, musieliśmy zabrać głos w Dniu Chłopaka. W tym dniu, kazdemu facetowi polecamy przeżycie na torze. Dlaczego? Przeczytajcie artykuł i dowiedzcie się sami!

Motoryzacyjne szaleństwo na Dzień Chłopaka
Nie masz wciąż pomysłu na Dzień Chłopaka? Zrezygnuj z kolejnego gadżetu, wody po goleniu, czy krawata – na rzecz upominku, który nie tylko zaskoczy twojego ukochanego, lecz także spełni jego motoryzacyjne marzenia! Zwłaszcza, jeśli jest on fanem mocnych wrażeń. O czym mowa?

_________________________________________________________________________________

Interia Kobieta
08.16

Portal InteriaKobieta spytał się nas, czy wiemy jak można ochłodzić się w uplane lato. Specjalnie dla nich sporządziliśmy listę 5 njaciekawszych sportów wodnych, które nie tylko chłodzą, lecz także zapewniają zastrzyk adrenaliny.

Ahoj przygodo! 5 sportów wodnych, których warto spróbować w wakacje

Zgodnie z wynikami badania przeprowadzonego przez Mondial Assistance w maju br., wypoczynek nad wodą należy do jednej z najpopularniejszych form spędzania czasu na wakacyjnych wyjazdach. Wczasy nad morzem lub w pobliżu akwenów wodnych wybiera aż 67 proc. Polaków przebywających na urlopie poza granicami kraju oraz niemal 60 proc. osób odpoczywających na miejscu. Przedstawiamy najciekawsze propozycje na wakacyjne, wodne szaleństwo.

_________________________________________________________________________________

 Mambiznes.pl
 08.16

Portal MamBiznes.pl przeprowadził z nami wywiad dotyczący naszych początków, rozwoju i wyzwań jakie stawia przed nami rynek. Inspirująca lektura dla każdego, kto chce osiągnąć sukces!

Mają pomysł na wyjątkowy biznes

Zrealizowaliśmy już ponad 300 000 pomysłów na niecodzienny prezent. Najdroższym pojedynczym prezentem, który sprzedajemy, jest “Zostań Kierowcą Formuły 1”, który realizujemy w Wielkiej Brytanii. Przeżycie kosztuje niecałe 11 000 złotych. W ofercie mamy jednak prezenty nawet za 75 000 zł - "Zostań pilotem MIG'a 29 Fulcrum". Póki co nie było jeszcze śmiałków gotowych zmierzyć się z tą maszyną, ale prezent jest dostępny na zamówienie - mówi Jakub Matuszewski z WyjatkowyPrezent.pl. Firma, którą zarządza oferuje niecodzienne prezenty.

_________________________________________________________________________________

Newseria
23.08.16

Przeżcyie jako prezent na ślub? Czemu nie! Specjalnie dla portalu Newseria Lifestyle wypowiedzi w tej kwestii udzielił nasz ekspert, Maciek Majka.

Śluby mają coraz bardziej nieszablonową oprawę. Coraz oryginalniejsze są również prezenty dla młodej pary. Skok ze spadochronem czy lot w tunelu aerodynamicznym z powodzeniem zastępują tradycyjną kopertę z gotówką, zestaw sztućców, komplet ręczników bądź sprzęt AGD.

– Ta przysłowiowa koperta odchodzi już do lamusa. Ludzie zaczynają wybierać coś innego, często decydują się na prezenty w formie przeżyć, które niosą ze sobą coś więcej – przede wszystkim niesamowite wspomnienia – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Maciej Majka z firmy Wyjątkowy Prezent

_________________________________________________________________________________

Puls Biznesu
23.08.16

Prezenty w formie przeżyć, to nie tylko genialmne upominki - to także sposób na motywację pracowników. O tym jaką popularnością cieszymy się wśród pracodawców, oraz dlaczego mamy przewagę w naszym segmencie, mogliście przeczytać w Pulsie Bizensu.

Upominki bez sztampy

Firmy oferujące przeżycia zamiast tradycyjnych prezentów na dobre zadomowiły się w Polsce. Pionier, Wyjątkowy Prezent, nadal dzierży sporą część rynku..

_________________________________________________________________________________

Retailnet
18.08.16

To nie koniec naszej przygody z serwisem Retail.net! Po wywiadzie z Kubą, przyszedł czas na drugą stronę medalu - dlaczego Wyjątkowy Prezent jest tak porządany przez galerie handlowe? Przeczytajcie, a wszystko stanie się jasne!

Społeczeństwo chce zdobywać coraz więcej doświadczeń, pragnie wrażeń i emocji. Dlatego też coraz trudniej zyskać uwagę konsumenta sztampowym produktem – zwłaszcza jeżeli mówimy o czymś, co z założenia ma sprawić radość naszym bliskim. W świetle tych informacji wynik badań nie powinien nikogo dziwić – wśród osób znających taki rodzaj obdarowywania aż 80,5 proc. chciałoby otrzymać prezent w formie przeżycia.Masaż relaksacyjny, jazda Ferrari, skok ze spadochronem lub lot w tunelu aerodynamicznym – kto by nie chciał dostać takiego upominku?

_________________________________________________________________________________

Retailnet
14.07.2016

Nasz rozwój nie przechodzi bez echa! Serwis Retail.net przeprowadził obszerny wywiad z naszym Dyrektorem Zarządzającym - Jakubem Matuszewskim . Możecie w nim przeczytać między innymi o kulisach naszego rozwoju, procesie otiwerania nowych punktów sprzedaży i naszych największych powodach do dumy.

Wyjątkowy Prezent: nowatorski pomysł na biznes – Nasz produkt jest sexy, odnosi się do marzeń, przeżyć i emocji – czego często brakuje w centrach handlowych – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Jakub Matuszewski, Managing Director sieci wysp handlowych Wyjątkowy Prezent. Sieć zostanie zaprezentowana także podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum 2016

_________________________________________________________________________________

 Gazeta Wyborcza
 7.05.2016

O naszym flagowym produkcie wciąż jest głośno! W Gazecie Wyborczej pojawił się obszerny artykuł na temat Kolacji w Ciemności. Ten prezent to już nie tylko innowacja kulinarna, lecz także sposób spędzania wolnego czasu. Każda kolacja jest inna - jeżeli jeszcze nie próbowaliście jeść w ciemności, to zapraszamy!

Truskawka jaka jest, każdy widzi. A co, jeśli jemy ją po ciemku?

Proszę wyłączyć komórki, schować zegarki. Teraz proszę położyć lewą rękę na moim ramieniu. Idziemy. Ostrożnie". Wchodzę do sali w podziemiach restauracji. Mijam trzy czarne pluszowe kurtyny. Ciemno, coraz ciemniej. Nic nie widzę. Kelnerka ma noktowizor - ona widzi. Po omacku siadam przy stoliku, macając dookoła, starając się jakoś ogarnąć należną mi przestrzeń. Delikatnie, aby nie przewrócić kieliszka...

_________________________________________________________________________________

 GazetaPraca.pl
 21.12.2015

Nasze prezenty nie tylko sprawiają radość, lecz także motywują pracowników. Nic dziwnego - w firmie, która kojarzy się z miłymi przeżyciami, pracuje się przyjemniej.

Czytajcie więcej w artykule Gazety Wyborczej Praca

Zatrzymać najlepszych pracowników

Motywacyjnym standardem są karty wstępu na siłownię, czy pakiety opieki medycznej. Ale jeśli firmy chcą przy ciągnąć i za trzy mać najlepszych kandydatów, muszą starać się bardziej. Niektóre już o tym wiedzą...

_________________________________________________________________________________

Magazyn Fokus 
20.11.2015

Nauka od dłuższego czasu pokazuje, że prezenty w formie przeżyć mają szereg przewag nad klasycznymi upominkami. Magazyn Fokus pomógł nam podkreślić naukowe podstawy tej zależnośc! Przy okazji przybliżyliśmy ideę naszej firmy oraz pokazaliśmy, jakie zależności psychologiczne zachodzą przy wręczaniu prezentów.

_________________________________________________________________________________

46 numeru tygodnika "Polityka"
2015.11.18

Jeden z naszych ulubionych projektów, czyli Dine in the Dark - Kolacja w Ciemności, doczekał się obszernego omówienia w magazynie "Polityka". Jeżeli chcecie dowiedzieć się kiedy powstała idea jedzenia po ciemku lub jakie nietypowe sytuacje zdarzały się podczas Kolacji, odsyłamy do 46 numeru tygodnika. Z artykułu dowiecie się, co tak naprawdę sprawia, że jedzenie smakuje zupełnie inaczej, kiedy go nie widzimy.

_________________________________________________________________________________

HR news 
8.11. 2015 r.

W jaki sposób wynagrodzić Pracownika, żeby czuł się usatysfakcjonowany i zmotywowany do działania? Na te i inne pytania znajdziecie odpowiedź w artykule opublikowanym na największym portalu branży HR.

Skocz z szefem na spadochronie… to gwarantuje sukces dla firmy

W dzisiejszych czasach świadczenia pozapłacowe dla pracowników są normą w większości firm. I nic w tym dziwnego - zadowolenie pracowników przekłada się na dobre funkcjonowanie i sukces firmy. Obecnie jednak pracuje się dużo więcej i intensywniej, a popularne w większości miejsc pracy karnety na siłownię lub vouchery do kina przestają być wystarczające.

W jaki sposób wynagrodzić pracownika, żeby czuł się usatysfakcjonowany i zmotywowany do działania? Dając mu możliwość wyboru i pokazując, że brane są pod uwagę jego indywidualne potrzeby i mimo tego, że jest częścią zespołu, traktowany jest jako jednostka. Firma WyjątkowyPrezent.pl wychodzi naprzeciw takim potrzebom

_________________________________________________________________________________

Polskieradio.pl
12.11.2015

Wspomnienie budują relację i lojalność

Pozapłacowe motywowanie pracowników zyskuje na popularności – Polega ono na tym, żeby dostrzec różnicę, pomiędzy motywowaniem pieniędzmi, a środkami pozapłacowymi. Polega ona na tym, że świadczenia pozapłacowe budują pozytywną relację z firmą i z pracodawcą. Dostarczają także wspomnień, które w dalszej perspektywie budują lojalność w stosunku do pracodawcy i zaangażowanie w pracę – podkreśla Ada Stokowska z firmy Wyjątkowy Prezent.Jak właściwie dobrany system motywacyjny dla Pracowników wpływa na ekonomiczne korzyści Firmy? Dowiecie się słuchając wywiadu jakiego udzieliliśmy 12.11.2015 w Porannych Rozmaitościach w radiowej Jedynce.

_________________________________________________________________________________

 Radia Plus 
sierpień 2015 r.

Jedzą ale nie widzą. Kolacje w ciemności wystartowały w Trójmieście. W gdańskiej restauracji El Paso spotkali się zaproszeni goście i dziennikarze. Był też tam Michał Turek.

_________________________________________________________________________________

Portal Deluxe Trójmiasto
06.2015 r. 

Restauracja pogrążona w całkowitej ciemności. Przed nami obłędnie pachnąca potrawa. Czujemy jej zapach, po chwili smak, ale nie możemy jej zobaczyć. Nie widzimy też, kto oprócz nas jest w sali, słyszymy tylko odgłosy sztućców, napełniania szklanek wodą i stłumione głosy zachwytów, śmiechu i niedowierzania. Brzmi zachęcająco?

Zapraszamy do Gdańska na jedyną w swoim rodzaju kulinarną przygodę - Dine in the Dark, Kolację w Ciemności, która będzie miała swoją premierę 26 lipca 2015 r. w restauracji El Paso, przy Starym Rynku Oliwskim 7.

_________________________________________________________________________________

Wrocław.pl
19.07.2015 

Dla mnie ciekawym doświadczeniem było mieszanie się smaków w potrawie, której nie widziałam. Normalnie, pewnie dobierałabym je według „tradycyjnego” klucza,np.ziemniaki, a potem mięso z sosem, a niektórych dodatków, w tym służących dekoracji, mogłabym nawet nie spróbować – opowiada Ludmiła, goszczona we wrocławskiej restauracji Inspiracja na kolacji w ciemnościach, czyli Dine in the Dark. – Nie znając tak naprawdę menu, trafiałam na to, co podano na talerzu, po omacku, i dlatego zjadałam wszystko jakby nie po kolei, odkrywając przy okazji właśnie te zaskakujące połączenia smakowe. Na przykład w deserze lodowym trafiłam nagle na rukolę, która równie dobrze mogła tylko „zdobić” to danie. Natomiast zjedzona razem z waniliowymi lodami zasmakowała rewelacyjnie – dodaje Ludmiła, wyraźnie zadowolona z kolacji, zaserwowanej przez szefa kuchni w nienwencjonalnych okolicznościach, czyli w całkowicie wyciemnionej sali restauracyjnej.

_________________________________________________________________________________

Twój Styl
02.2015 

Okazuje się, że nawet znane potrawy smakują inaczej, gdy ich nie widać. Czy łatwo je rozpoznać? Który sktadnik jest najbardziej zwodniczy? Sprawdź sama. Lista restauracji, w których możesz zjeść „kolację w ciemnościach", na: www.dineinthedark.pl

_________________________________________________________________________________

Magazyn Focus
11.09.2015

O tym, że nasze zmysły się uzupełniają, wiadomo od dawna, jednak dopiero praktykowanie tego na własnej skórze daje poczucie, jak bezsilni stajemy się bez któregokolwiek z nich. Nawet tak zwyczajna czynność jak zjedzenie posiłku może stać się niezwykłą przygodą, jeśli zrobimy to... z zamkniętymi oczami! Pozornie znajome potrawy zaskakują intensywnością doznań, ale potrafią też stać się smakowymi zagadkami nie do rozwiązania. Dine in the Dark to międzynarodowy projekt - opiera się na specjalnie zaaranżowanych kolacjach, które, rozpoczynając od przystawki a kończąc na deserze, spędzimy w absolutnej ciemności. W trakcie kolacji uczestnikom towarzyszy mistrz ceremonii, który pomaga odnaleźć się w tej niecodziennej sytuacji i czerpać z niej jak najwięcej przyjemności. Rezerwacji można dokonywać bezpośrednio na stronie dineinthedark.pl albo korzystając z serwisu wyjatkowyprezent.pl

_________________________________________________________________________________

 

Wirtualna Polska 
04.03.2015

Wybranie odpowiedniego prezentu nie jest łatwe i okazuje się, że wiele osób ma z tym problem. Prawie 30 proc. Polek i Polaków nie wie, czym obdarować najbliższych - wynika z badań przeprowadzonych przez Deloitte. Kiedy czas ucieka, a do Wigilii coraz bliżej, zaczyna nas dopadać świąteczna gorączka. Co zrobić, żeby nie tracić godzin w sklepie?Jak znaleźć prezent i zaskoczyć osobę, której go dajemy? Radzi Jakub Mateuszewski, dyrektor zarządzający WyjątkowyPrezent.pl

_________________________________________________________________________________

Radia Hobby
25.02.2015

Na stronie internetowej radia Hobby można posłuchać rozmowy z Jakubem Matuszewskim - dyrektorem zarządzającym portalem WyjatkowyPrezent.pl

_________________________________________________________________________________

Kwartalnik Wesele
12.02.2015

Papierowa, srebrna, diamentowa
Ślub to wydarzenie, które wspomina się przez całe życie. Nie ma znaczenia, czy jest to pierwsza, dziesiąta czy pięćdziesiąta rocznica - warto spędzić ten dzień w sposób wyjątkowy. Oczywiście należy też pamiętać o symbolicznych prezentach.

_________________________________________________________________________________

Kolacja_w_ciemności

Miesięcznik Sens
17.01.2015

Przejadły ci się domowe obiadki? Znudziło wyszukane jedzenie na mieście? Szukasz czegoś, co nie tylko cię nakarmi, ale i poruszy? Wybierz się na kolację podawaną w kompletnej ciemności. Dine in the Dark to innowacyjne podejście nie tylko do sposobu jedzenia, lecz przede wszystkim do delektowania się potrawami. Jej uczestnicy prowadzeni głosem mistrza ceremonii odkrywają potrawy znajdujące się na talerzach. Wiedzeni zapachem, smakiem i fakturą jedzenia próbują odgadnąć, jakie dania zostały im podane. W takiej formule kolacja po raz pierwszy w Polsce odbywać się będzie w węgierskiej restauracji i winiarnii Borpince w Warszawie.

_________________________________________________________________________________

Wirtualna Polska 
19.12.2014

Święta tuż tuż, a czasu na wybór i zakup prezentów dla biskich coraz mniej. Jeśli nic nie przychodzi Ci do głowy, i nie masz czasu na wielogodzinne poszukiwania w centrach handlowych prezentujemy kilka oryginalnych pomysłów, które zrealizujesz bez wychodzenia z domu, za pomocą telefonu lub maila. Efekt wow – gwarantowany!

_________________________________________________________________________________

Radio Hobby
24.12.2014

Od godziny 6:00 do 10:00 na antenie radia Hobby w programie porannym będziemy rozdawać wyjątkowe nagrody. 1. Warszawski Drifting, Chcesz zobaczyć co to znaczy prawdziwy drifting? Lubisz zapach palonej gumy, ostre wchodzenie w zakręty, emocje związane z połączeniem prędkości i poślizgu?

To przeżycie powstało z myślą o Tobie! Daj się przewieźć profesjonalnemu drifterowi i poczuj się jak na planie filmu Szybcy i Wściekli Tokio Drift! To wyjątkowe przeżycie da Ci maksimum emocji skondensowane w jednej chwili. Przekonaj się sam, wsiadając do Drift Taxi. Chcesz się przekonać jak wielka jest siła odśrodkowa na wirażu? Lepiej Zapnij pasy! 

_________________________________________________________________________________

music.freestyle.pl
19.12.2014

Podaruj bliskiej osobie niezapomniane przeżycia. Lot balonem, skok ze spadochronem, lot paralotnią/motoparalotnią czy lot w aerotunelu. Taki prezent zapadnie w pamięci obdarowanej osoby, odrywając ją na chwilę od rzeczywistości. Wiele propozycji znajdziecie na stronach wyjatkowyprezent.pl czy prezentmarzen.com. Cena to kilkadziesiąt do nawet kilkuset złotych.

_________________________________________________________________________________

Witaj w podróży
 29.12.2014

Czy zastanawialiście się, jak to jest jeść w całkowitej ciemności, kiedy nie widać nawet wyciągniętej
przed siebie dłoni? Czy w takiej sytuacji umysł jest w stanie odróżnić smaki, aromaty i zapachy? Odpowiedzi możecie poznać podczas Dine in the Dark, czyli właśnie kolacji w ciemności. I nie musicie się obawiać – w trosce o komfort gości w sali oprócz kelnerów cały czas obecny jest mistrz ceremonii, który pomaga odnaleźć się w sytuacji. Pierwszym miejscem, do którego zawitał ten niecodzienny projekt, była warszawska restauracja Borpince, ale w planach są również lokale w Krakowie, Poznaniu, Trójmieście, Katowicach i we Wrocławiu. Rezerwacji można dokonać na stronie www.dineinthedark.pl bądź podarować udział w kolacji bliskiej osobie, korzystając z serwisu.

_________________________________________________________________________________

Magazyn Zwierciadło
29.12.2014

Jak bardzo zmysł wzroku wpływa na odbiór kulinarnych doznań? Czy jemy głównie oczami? Czy pogrążony w ciemnościach umysł jest w stanie bezbłędnie odróżniać smaki, aromaty i zapachy? Z odpowiedzią na te i inne pytania przychodzi projekt Dine in the Dark - kolacja podawana w całkowitych ciemnościach. Jej uczestnicy prowadzeni głosem mistrza ceremonii odkrywają potrawy znajdujące się na ich talerzach. Wiedzeni zapachem, smakiem i fakturą jedzenia próbują odgadnąć, jakie dania zostały im podane. W takiej formule kolacja poraz pierwszy w Polsce odbywać się będzie w węgierskiej restauracji i winiarni Borpince. Ten wyjątkowy pomysł gastronomiczny w połączeniu z fachową, wyspecjalizowaną obsługą i niespotykanymi smakami Borpince niewąt

Aby poszukiwania prezentu były jeszcze lepsze, używamy ciasteczek (ang. cookies) w celach statystycznych i marketingowych. Przeczytaj więcej w Polityce Prywatności.