Używamy plików cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki, w celu świadczenia naszych usług, statystyk i reklamy. Więcej informacji o możliwości zmiany ustawień możesz znaleźć w naszej. Polityce Prywatności

Informacje: 22 66 88 272
Cały tydzień od 9.00 do 21.00

Siłą i dumą naszej Wyjątkowej firmy są ludzie – młodzi, ambitni, z dużą energią do działania i otwartością na nowe wyzwania. Zależy nam, aby czerpali satysfakcję z wykonywanej pracy i mogli rozwijać się w obszarach, które ich interesują, jak również mieli możliwość sprawdzenia swoich umiejętności w zupełnie nowych zadaniach, co ciekawie wzbogaca doświadczenie zawodowe.

Poniżej prezentujemy kilka przykładów tego, jak mogą wyglądać ścieżki kariery w naszej firmie.


Weronika Kantor,
w Wyjątkowym od października 2014

O Wyjątkowym dowiedziałam się kiedy szukałam stażu. Byłam wtedy studentką socjologii mediów i chciałam pozyskać nowe doświadczenie w zakresie marketingu. Wyjątkowy Prezent był jednym z wielu miejsc, do których aplikowałam, jednak sama rozmowa rekrutacyjna jak i ludzie, których poznałam w biurze szybko pomogli podjąć decyzję. Dokładnie 30 września 2014 roku padły decydujące słowa: "Weronika, od kiedy możesz zacząć?". I tak właśnie rozpoczęłam 3 miesięczny staż w dziale marketingu.  To był bardzo intensywny okres - poza studiami i pracą, w każdej wolnej chwili przybiegałam do Wyjątkowego. W tym czasie odbyłam wiele szkoleń. Otrzymywałam coraz to nowe zadania, a każde było dla mnie bardzo inspirującą lekcją. Staż przede wszystkim pozwolił mi zweryfikować, co tak naprawdę mnie interesuje i czym bym chciała się zajmować w przyszłości. Po zakończonym stażu otrzymałam ofertę pracy, na którą zgodziłam się bez żadnego wahania. Zostałam asystentką działu marketingu, gdzie pomagałam w codziennych pracach tego działu.  Po około 1,5 roku pracy awansowałam na stanowisko Specjalisty ds. projektów. Obecnie zajmuję się naszym projektem specjalnym, jakim jest Kolacja w Ciemności - jego koordynacją, rozwojem i marketingiem. Ponadto do moich zadań należy współpraca z fundacjami charytatywnymi w zakresie działań CSR - jestem typem społecznika, więc daje mi to ogromną satysfakcję! Największą wartością w codziennej pracy jest dla mnie to, że cały czas mogę się rozwijać. To miejsce na pewno zaspokaja moje ambicje i nakręca do działania. Do tego wszystkiego dochodzą jeszcze ludzie, którzy powodują, że zostaję tu nawet po godzinach i to z przyjemnością:).

Bartosz Florczak, w Wyjątkowym od kwietnia 2014

Swoją ścieżkę kariery w Wyjątkowym Prezencie rozpocząłem od stanowiska Doradcy ds. Przeżyć na punkcie sprzedaży w King Cross Marcelin w Poznaniu. O firmie dowiedziałem się całkiem przypadkiem, szukając pracy jako student. Zaintrygowała mnie idea prezentów w formie przeżyć. Pomysł pracy z takim produktem wydawał się dużo atrakcyjniejszy niż z typową dla centrów handlowych odzieżą. Wysłałem zatem swoje CV i zostałem przyjęty w Wyjątkowe szeregi. Praca Doradcy ds. Przeżyć wiązała się z aktywną sprzedażą, otwartością do ludzi, pewną śmiałością, której wtedy mi brakowało. Szybko jednak nauczyłem się tego i obawę zamieniłem w przyjemność. Każde wyjście do klienta dawało mi kolejną lekcję, jak przełamywać swoje ograniczenia w komunikacji z drugą osobą. Po około pół roku moje starania zostały docenione i zaopiekowałem się nowo otwieranym punktem w Szczecinie. Przez prawie rok byłem jedynym w Polsce niestacjonarnym Team Leaderem. Było to dużym wyzwaniem, ponieważ nie miałem możliwości codziennego widywania swojego zespołu, wiele spraw załatwiałem zdalnie. To doświadczenie wiele mnie nauczyło, dzięki czemu mogłem objąć stanowisko Koordynatora Regionalnego. Teraz pod moją opieką jest kilkanaście punktów sprzedaży z północnej Polski. Poza szansą rozwoju dużą wartością jest dla mnie możliwość realizacji różnych prezentów w ramach szkoleń produktowych oraz młodzi, wspaniali ludzie. Od początku bardzo ceniłem sobie zgrany zespół. Cieszę się, że w nowej roli wciąż mogę z nim współpracować, dzielić się swoim doświadczeniem i wspierać w codziennych wyzwaniach.

 
Piotr Szymański, w Wyjątkowym od września 2013

Swoją przygodę z Wyjątkowym Prezentem rozpocząłem jeszcze jako student filologii polskiej. Chciałem sprawdzić warsztat pisarski nabyty na studiach, skonfrontować teorię z praktyką. Szybko okazało się, że praktyka jest znacznie ciekawsza! Staż w dziale marketingu pozwolił mi nie tylko poprawić warsztat pisarski, lecz także przyswoić potężną dawkę wiedzy z zakresu pozycjonowania i widoczności w Internecie. Z perspektywy czasu nauczyłem się bardzo wiele - sporo rzeczy przekazał mi mój opiekun stażu, kilka innych "wyszło w praniu". Co najbardziej lubiłem w praktykach? Przede wszystkim zgrany, wyluzowany zespół i fakt, że od samego początku byłem jego pełnoprawnym członkiem. To ogromna motywacja do pracy. Z czego jestem najdumniejszy? Przede wszystkim z tego, że po odbyciu stażu zostałem pracownikiem. Mało tego, z biegiem czasu sam byłem opiekunem praktyk! Przekazywałem innym zdobytą wiedzę i wypróbowane patenty. Nawet udało mi się zachęcić jednego z moich przyjaciół do rozpoczęcia programu stażowego. Wydaje mi się, że największym wyzwaniem było utrzymanie wysokiej jakości pracy przy zachowaniu terminów. Obecnie wciąż pracuję w Wyjątkowym Prezencie jako asystent działu marketingu, jestem też głównym copywriterem marketingowym.

Cezary Holenderski, w Wyjątkowym od sierpnia 2013

O Wyjątkowym Prezencie dowiedziałem się od mojej dziewczyny, Karoliny - kończyła wtedy staż w firmie. Dała mi znać, że poszukują sprzedawców do nowo otwartej wyspy handlowej w Centrum Handlowym Wola Park, gdzie niedługo później zacząłem pracę na stanowisku Doradcy ds. Przeżyć. Po niecałym roku oferowania i doradzania prezentów w formie przeżyć objąłem dowodzenie wyspą jako Team Leader. Do moich głównych zadań należało koordynowanie pracy całego punktu sprzedaży, szkolenie nowych pracowników, silne motywowanie zespołu oraz sprzedaż naszych prezentów. Podczas kolejnego roku pracy w firmie chętnie brałem udział w różnych akcjach marketingowych i angażowałem się we wszelkie możliwe dodatkowe zadania. Jednym z nich był grudzień 2014. Wspierałem wówczas 9 punktów sprzedaży w najgorętszym miesiącu w roku. Pomagałem też w otwieraniu tymczasowych wysp handlowych. Pełniłem wtedy funkcję koordynatora punktów sprzedaży w Warszawie. Obecnie pracuję jako Koordynator Regionalny, gdzie odpowiadam za funkcjonowanie kilkunastu punktów sprzedaży na południu Polski. W firmie najbardziej cenię codzienne wyzwania mobilizujące mnie do szybkiego działania i pozwalające wykazać się w różnych zadaniach. Praca w Wyjątkowym Prezencie zapewnia mi rozwój zawodowy, który jest niezwykle dla mnie ważny. W swojej pracy najbardziej lubię zespół młodych i ambitnych ludzi, potrafiących dostrzec ideę przyświecającą nam w codziennych obowiązkach.


Karolina Zabiegałowska,
w Wyjątkowym od maja 2013
 

Studiuję dziennie Stosunki Międzynarodowe, a dodatkowo w weekendy uczyłam się na kierunku technik organizacji reklamy. To właśnie ten kierunek skłonił mnie do poszukiwania stażu w marketingu. Oferta Wyjątkowego Prezentu była pierwszą, na którą odpowiedziałam - i udało się! Staż był moim pierwszym poważnym doświadczeniem zawodowym. Na początku musiałam przejść przez ogromną ilość szkoleń. Dzięki temu poznałam firmę oraz zasady jej działania. Zajmowałam się różnymi rzeczami, m. in. obsługą Facebooka, prowadzeniem konkursów i optymalizacją strony internetowej pod kątem SEO. Dodatkowo miałam również możliwość sprawdzenia swoich umiejętności sprzedażowych oraz spróbowałam pracy administracyjnej. Największym wyzwaniem było tworzenie pakietów prezentowych. Przygotowanie takich produktów wymaga dużego nakładu pracy, skupienia oraz dokładności. Współprowadziłam także projekt Praca Marzeń. Po odbytym stażu dostałam ofertę dalszej współpracy. Obecnie pracuję w dziale produktu. Jestem dumna z tego, że mogłam uczestniczyć w wielu projektach z różnych działów, a kolejne wyzwania są wciąż przede mną! Staż w Wyjątkowym Prezencie polecam każdemu, kto posiada w sobie chęć rozwoju na wielu płaszczyznach, nie boi się wyzwań oraz szuka ciekawych doświadczeń zawodowych. Do zobaczenia w biurze! ;)

 
 Łucja Świdzińska, w Wyjątkowym od października 2012

O firmie dowiedziałam się od znajomego, który miesiąc wcześniej rozpoczął pracę w Wyjątkowym. Trwała akurat rekrutacja na stanowisko Doradcy ds. Przeżyć, gdyż firma przygotowywała się do otwarcia pierwszego punktu sprzedaży w Warszawie – to miał być również pierwszy tego typu punkt w Polsce. Nie zastanawiając się długo przesłałam swoją aplikację i tak oto zostałam częścią zespołu Wyjątkowej wyspy w Złotych Tarasach. Od początku współpracy starałam się wykazywać dodatkową inicjatywą, chętnie angażowałam w nowe zadania. Moje starania zostały docenione i stopniowo powierzano mi bardziej odpowiedzialne funkcje – zajmowałam się m.in. weryfikacją rozliczeń i dokumentów księgowych oraz standardów pracy i obsługi klienta na naszych wyspach. Obecnie pracuję w dziale HR, co uważam za swój największy sukces. Aktywnie biorę udział w procesach rekrutacyjnych na stanowiska, na które sama kiedyś aplikowałam. Odpowiadam również za prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników. Odkryłam, że jest to kierunek, w którym chciałabym się dalej rozwijać, zdobywać doświadczenie, pracować. W Wyjątkowym podoba mi się możliwość spełniania marzeń w nietypowy sposób. Uwielbiam też ludzi, z którymi na co dzień pracuję. Bardzo fajny, młody zespół różnych osobowości, o wielu pasjach, których bardziej traktuję jak przyjaciół niż kolegów z pracy.


Aleksandr
a Gołębiewska, w Wyjątkowym od maja 2011

Do zespołu dołączyłam, gdy liczył zaledwie kilka osób. Od początku czułam, że jest to firma inna niż wszystkie. Swoją Wyjątkową przygodę zaczęłam w Dziale Dream Service jako Gift Expert, gdzie przyczyniałam się do spełniania marzeń tysięcy klientów. Szybko zaczęłam też rozszerzać zakres swojej odpowiedzialności na obszar administracyjny, rozliczeniowy oraz współpracy z partnerami biznesowymi. Wraz z rozwojem firmy pojawiła się, najbardziej interesująca dla mnie, możliwość rozwoju w obszarze personalnym, gdzie mogłam doskonalić umiejętności zdobyte na studiach. Na przestrzeni kilku lat miałam okazję do sprawdzenia siebie także w innych zadaniach. Brałam udział w niezwykle ciekawych wydarzeniach, jak np. organizacja dużego eventu Dinner In The Sky (Podniebna Kolacja) z okazji 5 urodzin firmy, otwierałam pierwsze punkty sprzedaży w centrach handlowych w całej Polsce. Koordynowałam również realizację nowych projektów marketingowo-produktowych (np. powstanie pierwszego katalogu oraz nowych pakietów przeżyć). Dzięki tym doświadczeniom zyskałam olbrzymią wiedzę na temat funkcjonowania każdego z obszarów firmy, co bardzo przydaje mi się na obecnym stanowisku. Cieszę się, że mogę pracować wśród niezwykłych ludzi, realizować własne pomysły, a w międzyczasie testować nasze przeżycia. Moją największą dumą jest jednak powstanie Działu HR. Dziś odpowiadam za blisko 100 osób. Prowadzę rekrutacje, a także dbam o rozwój naszych pracowników poprzez szkolenia i coachingi, czym zawsze chciałam się zajmować.