FAQ

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z nami: chce@wyjatkowyprezent.pl, mam@wyjatkowyprezent.pl  

Najczęściej zadawane pytania

Czy macie stacjonarne sklepy?

Tak! Dysponujemy siecią punktów sprzedaży na terenie całej Polski i oraz za granicą! Listę naszych punktów znajdziesz TUTAJ. 

Gdzie i jak kupić prezent?

Odwiedź specjalną stronę naszego serwisu "Gdzie kupić Prezent". 

W skrócie, możesz to zrobić na wiele sposobów:

  • ONLINE, na naszej stronie internetowej przez całą dobę 7 dni w tygodniu - dodaj prezenty do koszyka i wybierz formę dostawy pocztą, kurierem, odbiór osobisty w Galeriach Handlowych lub eVoucher na maila w 1 minutę.
  • w GALERIACH HANDLOWYCH - odwiedź osobiście nasze Punkty Sprzedaży i Odbioru Prezentów w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Katowicach, Trójmieście i Wrocławiu.
  • W wybranych salonach Inmedio, Relay, Hubiz w całej Polsce. 

Nasi Doradcy ds.Marzeń pomogą Ci w wyborze wspaniałego przeżycia. Skontaktuj się z nami INFOLINIA PREZENTOWA: 22 66 88 272.

Czy całą internetową ofertę znajdę w stacjonarnych punktach sprzedaży?

Tak! W naszych punktach sprzedaży można dostać każdy prezent z całej internetowej oferty, czyli ponad 1500 prezentów! Co więcej, kupując na punkcie masz możliwość skonsultowania się z naszymi sprzedawcami marzeń, którzy z radością pomogą Ci w doborze najlepszej atrakcji oraz odpowiedzą na każde pytanie dotyczące naszej oferty.

Czy w punktach sprzedaży mogę płacić kartą?

Tak! Na naszych punktach sprzedaży przyjmujemy płatność kartą oraz gotówką, a także przelewem w przypadku zamówień złożonych elektronicznie.

Jakie są dostępne formy płatności?

Obecnie akceptujemy pięć form płatności:

  1. Gotówka lub karta przy odbiorze osobistym na Wyspach Przeżyć
  2. Przelew bankowy lub pocztowy na konto naszej firmy.
    Numer konta: 69116022020000000093182030
    CGB Sp. z o.o. ul. ul. Racławicka 5 lokal 5, 02-601 Warszawa
  3. Płatność za pobraniem - u kuriera w momencie dostawy (opcja płatna 10zł)
  4. Płatność online kartą kredytową (VISA, MASTERCARD) lub jednym z szybkich przelewów za pomocą serwisu PayU
  5. Płatność przy pomocy PayPal
Jakie są formy i koszty dostawy?

Nasze prezenty mogą zostać wysłane

  • na Państwa adres
  • bezpośrednio do osoby obdarowywanej
  • inny podany przez Państwa adres

W naszej ofercie dostępnych jest kilka form dostawy:

  • eVoucher - po złożeniu zamówienia otrzymasz na podany adres e-mail Voucher w wersji elektronicznej. Voucher będzie aktywny (można będzie dokonać rezerwacji) po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie.
     
  • Odbiór osobisty w naszych punktach sprzedaży i odbioru prezentów
     
  • List polecony Poczty Polskiej na terenie całego kraju - 0 zł.

  • Przesyłka do Paczkomatu InPost - 2-3 dni robocze - 0 zł w przypadku zamówienia powyżej 200 PLN i 8 PLN w przypadku pozostałych zamówień.

  • Przesyłka kurierska Kurier Polska 1-2 dni robocze na terenie całego kraju dostarczana w ciągu 1 do 2 dni roboczych - 0 zł w przypadku zamówienia powyżej 200 PLN i 15 PLN w przypadku pozostałych zamówień.

  • Przesyłka kurierska Kurier Polska 1 dzień roboczy na terenie całego kraju dostarczana następnego dnia roboczego od zaksięgowania wpłaty - 25 zł.

Nie umiem zarezerwować terminu, co robić?
Jeśli nie radzisz sobie z zarezerwowaniem terminu realizacji swojego prezentu lub masz jakikolwiek inny problem ze swoim voucherem, skontaktuj się z naszym działem Dream Service (22 66 88 272). Poprowadzimy cie przez proces rezerwacji i pomożemy ci spełnić Twoje marzenie.
Czy mogę wybrać dowolny termin realizacji prezentu?

Tak, aczkolwiek są pewnie obiektywne ograniczenia. Niektóre prezenty, takie jak np. Lot Paralotnią, nie odbywają się codziennie, a np. tylko w weekendy, a do tego tylko w sezonie letnim. Możesz wybrać dowolny dostępny termin w przeciągu roku ważności prezentu. Wystarczy że skontaktujesz się bezpośrednio z wykonawcą atrakcji i dopytasz o wolne terminy. Później wystarczy tylko potwierdzić rezerwację na naszej stronie i Voila!

Zgubiłem voucher, czy to znaczy że już nie zrealizuje prezentu?
Duplikat zakupionego Vouchera możesz uzyskać po przesłaniu zgłoszenia z dołączonym dowodem zakupu (paragon, nota księgowa, potwierdzenie płatności kartą) na adres mam@wyjatkowyprezent.pl. Jeżeli dokonywałeś zakupu online, to skontaktuj się z nami bezpośrednio z adresu mailowego podanego w zamówieniu.
Jesteś osobą obdarowaną i nie posiadasz paragonu? Prześlij na nasz adres mailowy wszelkie informacje, które pozwolą go odnaleźć - nazwę prezentu, miejsce oraz zbliżoną datę zakupu, sposób dokonania płatności (przelew, płatność kartą bądź gotówką), wówczas postaramy się go dla Ciebie odnaleźć.
Czy dojazd na miejsce realizacji jest zawarty w cenie prezentu?
Niestety nie. Ze względu na tak dużą ilość prezentów rozrzuconych po całym kraju kwestię dojazdu na miejsce realizacji pozostawiamy w rękach obdarowanych.
Jak skorzystać z Karty podarunkowej (Gift Card)?

Oferujemy różne sposoby, aby skorzystać z więcej niż jednej Karty Podarunkowej (Gift Card) na raz:

  • wybierz dowolny prezent lub prezenty z naszej oferty jakie chcesz zakupić za pomocą posiadanej Karty Podarunkowaej Gift Card.
  • podczas składania zamówienia Online wybierz formę dostawy (polecamy eVoucher) oraz wpisz w polu "Kod rabatowy lub kod Gift Card" numer posiadanej karty Gift Card i kliknij "Sprawdź".
    W przypadku posiadania kilku kart Gift Card należy po wpisaniu każdego z numerów Gift Card kliknąć przycisk "Sprawdź".
  • Można odwiedzić nas w dowolnym Punkcie  Sprzedaży i Odbioru Prezentów w całej Polsce i wykorzystać wszystkie posiadane Gift Card na wybrane prezenty.
  • Można przesłać nam pocztą wszystkie posiadane Gift Card i telefonicznie powiadomić nas o tym fakcie. 

Podczas zamówienia w wyniku użycia numerów Gift Card, kwota wybranego prezentu/prezentów zostanie automatycznie pomniejszona o wartość wszystkich wykorzystanych kart podarunkowych Gift Card. Należy pamiętać, że numer Gift Card można wykorzystać tylko raz.

W przypadku jeżeli cena wybranego prezentu jest wyższa niż wartość posiadanej Karty Podarunkowej Gift Card - w dowolny wybrany sposób dopłacisz równicę (przelew bankowy, karta, paypal, szybki transfer).

Uwaga:

Prezent wybrany z naszej oferty i zakupiony za pomocą karty podarunkowej Gift Cardu będzie miał taką samą ważność jak wykorzystana do jego zakupu karta podarunkowa Gift Card . Np. Skok na Bungee zakupiony za pomocą karty podarunkowej Gift Card ważnej do 01.12.2014 r. będzie ważny do dnia 01.12.2014 r. 

Dostałem Gift Card na 200 zł, ale chciałbym zakupić droższy prezent. Czy mogę dopłacić różnicę?

Tak. Wybierz interesujący Cię prezent, dodaj do koszyka i wpisz numer Gift Card w polu "Kod rabatowy lub kod Gift Card" , a następnie kliknij przycisk "Sprawdź".

Zapłacisz tylko różnicę wynikającą z ceny wybranego prezentu wraz z ew. kosztami dostawy a wartością Twojej Karty Podarunkowej Gift Card. 

Minął termin ważności mojego prezentu, co robić?
Niestety, przeterminowanych voucherów nie da się już wykorzystać. Umowy z wykonawcami nie pozwalają nam na przedłużenie terminów ważności z przyczyn innych, niż błąd naszej firmy.
Potrzebuję prezent na ostanią chwilę. Czy będzie dostarczony na czas?

Jeżeli zależy Ci na szybkim otrzymaniu prezentu wybierz jako formę dostawy opcję eVouchera, który otrzymasz na swój adres e-mail w 1 minutę.
eVoucher to bezpłatna elektroniczna postać prezentu, którą można wydrukować lub przesłać bezpośrednio na adres e-mail osobie, ktorej chcesz podarować prezent.
eVoucher zostanie wysłany na podany adres email od razu po złożeniu zamówienia, a aktywowany (można będzie dokonać rezerwacji) po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie.

Zapraszamy również po odbiór prezentów na nasze Wyspy Przeżyć w Warszawie w galeriach handlowych Złote Tarasy i Blue City. W punktach sprzedaży możliwa jest płatność gotówką, akceptujemy również płatności kartami.

Można również wybrać opcję gwarantowanej dostawy kurierem: Kurier UPS Express - 1 dzień roboczy - wystarczy złożyć zamówienie i wybrać opcję płatności przy odbiorze do godziny 15.00 w dzień roboczy, a nasz voucher trafi pod wskazany adres do końca następnego dnia roboczego.

Dlaczego lepiej kupić prezent tutaj niż samemu organizować przeżycia?

Zadanie, jakie stawiamy przed sobą, to oferowanie przeżyć, które są w 100% bezpieczne i na najwyższym poziomie. Jak to robimy?

  • dobieramy wykonawców według zasady "czy dałbym taki prezent swojej mamie" - czy jest bezpieczny, czy jest naprawdę wyjątkowy, czy jeśli to jest jakiś sport extremalny czy najlepsi fachowcy to robią...wiele prezentów kupujemy sami sobie!
  • sprawdzamy wymagane pozwolenia i ubezpieczenia

Gwarancja ceny - prezenty kosztują Cię tyle samo co bezpośrednio u wykonawcy.

12 miesięcy na decyzję o terminie realizacji - osoba obdarowana ma rok na wybór dogodnej pory na skorzystanie z prezentu. Kupując bezpośrednio u wykonawcy możesz nie mieć zbyt wiele możliwości, by podpasować termin np. kursu tak, by obdarowany mógł z niego skorzystać.

My robimy to za Ciebie. Korzystając z WyjątkowyPrezent.pl masz gwarancję, iż wszystkie zakupione prezenty są wykonywane przez profesjonalistów, posiadających wszystkie wymagane uprawnienia oraz od lat świadczących swoje usługi na polskim rynku.

Wiele z oferowanych przez nas przeżyć wymaga zebrania większej grupy, by prezent był dla Państwa dostępny finansowo. I to jest również właśnie nasze zadanie.

Aby poszukiwania prezentu były jeszcze lepsze, używamy ciasteczek (ang. cookies) w celach statystycznych i marketingowych. Przeczytaj więcej w Polityce Prywatności.