(22) 66 88 272 lub Czat | Pon.-Sob.: 9:00-17:00

 

Masz pytanie dotyczące zamówienia lub dostawy? Poniżej odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

 
 Aby wrócić do spisu treści, klinkij tutaj

Czy muszę się logować żeby zamówić prezent?
Logowanie nie jest wymagane, wystarczy że umieścisz prezent w koszyku i przejdziesz wszystkie kroki. Pamiętaj, że bez logowania, nie będziesz mieć dostępu do historii swoich zamówień.
Jak mogę kupić prezent?
Prezent możesz kupić na naszej stronie internetowej klikając przycisk "Do Koszyka" i postępując zgodnie z instrukcją. Możesz również dokonać zakupu w naszych punktach sprzedaży w galeriach handlowych, których listę znajdziesz tutaj.
Jakie formy płatności akceptujecie?
W zależności od formy dostawy zamówienie możesz opłacić przelewem tradycyjnym, szybkimi płatnościami PayU bądź PayPal, gotówką lub kartą płatniczą na punkcie sprzedaży.
W jakim czasie muszę dokonać płatności za prezent?
Płatności należy dokonać do 5 dni od złożenia zamówienia.
Jakie formy dostawy są dostępne?
Wszystkie dostępne formy dostawy sprawdzisz tutaj.
Czyje dane muszę podać podczas składania zamówienia?

Należy podać swoje dane, czyli osoby kupującej. Nie ma potrzeby podawania danych osoby obdarowanej - vouchery są realizowane na okaziciela.

Czy mogę wysłać Voucher bezpośrednio do osoby obdarowanej?
Tak, wystarczy że podczas składania zamówienia zaznaczysz opcję "Chcę wysłać w prezencie bezpośrednio do kogoś innego"
Jak wygląda Voucher ?
Zdjęcia naszych Voucherów oraz akcesorii znajdziesz tutaj.
Potrzebuję Vouchera w minutę. Co mam zrobić?
Jeśli potrzebujesz Vouchera na już, wystarczy że jako formę dostawy wybierzesz opcję "eVoucher". Prezent, który możesz wydrukować, zostanie wysłany w przeciągu minuty na wskazany przez Ciebie adres e-mail. eVoucher zostanie aktywowany po zaksięgowaniu płatności za prezent.

Kliknij na obrazek poniżej, aby wrócić do spisu treści.