Używamy plików cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki, w celu świadczenia naszych usług, statystyk i reklamy. Więcej informacji o możliwości zmiany ustawień możesz znaleźć w naszej. Polityce Prywatności

Informacje: 22 66 88 272
Cały tydzień od 9.00 do 21.00

  • 3. W jaki sposób sprawdzić ważność vouchera?
    W przypadku vouchera w formacie A4, datę ważności możesz znaleźć w dolnej jego części przy nr. rezerwacyjnym. W przypadku voucherów wystawowych (w formie książeczki), datę ważności zweryfikujesz, wpisując nr rezerwacyjny w okienko „sprawdź voucher” na swoim koncie na Platformie Partnerskiej tutaj. Dodatkowo, aby ułatwić proces stworzyliśmy aplikację, dzięki której możesz zeskanować kod produktu i dowiedzieć się o nim wszelkich informacji (aplikacja jest do pobrania na platformie partnerskiej w zakładce „sprawdź voucher”).
  • 6. Czy moja faktura już została opłacona? Gdzie mogę to sprawdzić?
    Zaloguj się na swoje konto na platformie partnerskiej, wejdź w zakładkę „raporty” i sprawdź status płatności. Jeśli faktura została opłacona, obok daty raportu powinien pojawić się status „opłacono”. W przypadku niezgodności skontaktuj się z naszym działem rozliczeń.
  • 11. Czy fakturę muszę wysłać pocztą czy mogę wysłać ją elektronicznie?
    Wysłanie faktury pocztą wraz z dołączonymi zrealizowanymi voucherami, gwarantuje najszybsze rozliczenie. Istnieje jednak możliwość wysłania faktury drogą elektroniczną (tylko faktury niewymagające podpisu). W drugim przypadku należy przesłać zrealizowane vouchery drogą pocztową raz na 2 miesiące.
  • 14. Dlaczego dostaję od Państwa maila z konkretnym terminem realizacji moich usług?
    Klient może zarezerwować usługę na dwa sposoby: telefonicznie u Państwa lub przez platformę rezerwacyjną. W momencie wybrania przez klienta drugiej opcji, nasza platforma generuje maila z propozycją terminu realizacji, zgłoszoną przez klienta. Rezerwacje online (mailowe) zawierają: imię i nazwisko klienta, datę realizacji, rodzaj prezentu oraz numer telefonu klienta.
  • 17. Co w momencie gdy zapomnę loginu i hasła?
    Jeśli nie zmieniłeś hasła od początku trwania umowy – znajdziesz je w załączniku 4 w umowie o współpracy. W przypadku zmiany hasła na inne w czasie trwania umowy, prosimy o kontakt z opiekunem oferty.
  • 26. Klienci zgłaszają się z różnymi formami voucherów. Jakie są rodzaje voucherów? Które z nich mogę przyjąć?

    Istnieją dwie wersje voucherów: voucher drukowany w formacie A4 oraz minicard – voucher wystawowy (w formie predrukowanej). W ofercie posiadamy 3 różne typy prezentów: vouchery indywidualne*, pakiety* oraz karty podarunkowe Gift Card (voucher kwotowy). Wykonawca ma obowiązek przyjęcia wszystkich form prezentów oprócz karty podarunkowej Gift Card (patrz pkt 2).

    *Pakiet – jest to produkt, który zawiera usługi różnych partnerów do realizacji w wielu lokalizacjach. Klient wybiera produkt i lokalizację w momencie rezerwacji.

    *Voucher indywidualny – voucher obejmujący konkretną usługę danego wykonawcy.