(22) 66 88 272 lub Czat | Pon.-Sob.: 9:00-17:00
Menu

1. W systemie partnerskim wyświetla się komunikat: „Ten nr rezerwacyjny jest przypisany do innego partnera”. Co mam zrobić?


Sprawdź czy voucher okazany przez klienta dotyczy prezentu realizowanego w Twojej firmie. Jeżeli tak, skontaktuj się z opiekunem oferty w celu wyjaśnienia niezgodności.

 

2. Co mam zrobić gdy klient przychodzi zrealizować Gift Card (voucher podarunkowy na określoną kwotę)?

 

Należy przekazać klientowi, że przed realizacją usługi powinien wymienić Gift Card na konkretny prezent w wybranym punkcie stacjonarnym Wyjątkowego Prezentu lub przez stronę internetową. Możesz realizować tylko vouchery z prezentami przypisanymi do Twojej firmy.

 

3. W jaki sposób sprawdzić ważność vouchera?

 

W przypadku vouchera w formacie A4, datę ważności możesz znaleźć w dolnej jego części przy nr. rezerwacyjnym. W przypadku voucherów wystawowych (w formie książeczki), datę ważności zweryfikujesz, wpisując jego nr rezerwacyjny w okienko „sprawdź voucher” na swoim koncie na Platformie Partnerskiej tutaj.

 

4. W systemie partnerskim wyświetla się komunikat: „ten voucher stracił ważność”? Co mogę zrobić?

 

Voucher jest ważny 3 lata. Po upływie okresu ważności klient nie ma możliwości realizacji usługi. Realizacja vouchera po upływie daty ważności skutkuje nieuwzględnieniem go w raporcie rozliczeniowym.

 

5. W raporcie rozliczeniowym przy jednym ze zrealizowanych prezentów mam przypisany VAT 0% - czy to znaczy że nie odprowadzam VAT-u za tę usługę?

 

W takiej sytuacji prosimy o wystawienie faktury VAT ze stawką zgodną z ustaleniami na umowie o współpracy.

 

6. Czy moja faktura już została opłacona? Gdzie mogę to sprawdzić?

 

Zaloguj się na swoje konto na platformie partnerskiej, wejdź w zakładkę „raporty” i sprawdź status płatności. Jeśli faktura została opłacona, obok daty raportu powinien pojawić się status „Akceptacja dokumentu rozliczeniowego - przekazane do płatności”. Jeżeli faktura nie została jeszcze do nas dostarczona, obok daty raportu pojawi się status "Raport zakończony - oczekiwanie na dokument rozliczeniowy". W przypadku niezgodności skontaktuj się z naszym działem rozliczeń.

 

7. Czy muszę rozliczać fakturę co miesiąc?

 

Tak, ponieważ dzięki temu nasza firma jest świadoma kosztów, które ponosi za dane usługi, a Państwo na bieżąco otrzymujecie przychód.

 

8. Czy mogę rozliczać jeden produkt na dwie stawki VAT tak jak robię to u siebie w firmie?

 

Tak, rozliczenie powinno być zgodne z ustaleniami zawartymi w załączniku nr 4 do umowy o współpracy lub ustaleniami zawartymi w aneksach do umowy.

 

9. Na jaką kwotę mam wystawić fakturę? Gdzie to sprawdzać?

 

Zaloguj się na swoje konto na platformie partnerskiej, wejdź w zakładkę „raporty” i sprawdź łączną kwotę za wszystkie odznaczone realizacje za dany miesiąc.

 

10. Czy mogę wysłać fakturę elektronicznie?

 

Tak, dokument rozliczeniowy należy przesłać na adres email rozliczenia@wyjatkowyprezent.pl

 

11. Czy muszę zbierać vouchery od klientów, aby je rozliczyć?

 

Nie ma konieczności zbierania voucherów, podstawę rozliczenia stanowi raport na Platformie, więc pamietaj aby wszystkie zrealizowane vouchery oznaczyć jako wykorzystane.

 

12. Dlaczego dostaję od Państwa maila z konkretnym terminem realizacji moich usług?

 

Klient może zarezerwować usługę na dwa sposoby: telefonicznie u Państwa lub przez platformę rezerwacyjną. W momencie wybrania przez klienta drugiej opcji, nasza platforma generuje maila z propozycją terminu realizacji, zgłoszoną przez klienta. Rezerwacje online (mailowe) zawierają: imię i nazwisko klienta, datę realizacji, rodzaj prezentu oraz numer telefonu klienta.

 

13. Nie mogę odznaczyć niektórych rezerwacji na platformie partnerskiej jako wykorzystane, a już zrealizowałem usługę dla klienta. Co mam zrobić?

 

W tej sytuacji proszę sprawdzić czy termin rezerwacji na platformie już minął. Jeżeli nie, proszę poczekać aż ustalony termin realizacji upłynie, a następnie odznaczyć voucher jako wykorzystany lub usunąć rezerwację (przed ustalonym terminem realizacji) naciskając ikonę kosza. Następnie, w zakładce „sprawdź voucher” wpisać nr rezerwacyjny vouchera i odznaczyć go jako wykorzystany.

 

14. Czy ustalenia z klientem poza platformą partnerską są wiążące?

 

Tak, należy jednak pamiętać, aby przed realizacją sprawdzić termin ważności vouchera na platformie, a po wykonaniu usługi odznaczyć voucher jako wykorzystany.

 

15. Co w momencie gdy zapomnę loginu i hasła?

 

Jeśli nie zmieniłeś hasła od początku trwania umowy – znajdziesz je w załączniku 4 w umowie o współpracy. W przypadku zmiany hasła na inne w czasie trwania umowy, prosimy o kontakt z opiekunem oferty.

 

16. Dzwoni do mnie klient. Termin ważności jego vouchera upływa jutro. Najbliższy wolny termin mamy w przyszłym tygodniu. Co zrobić w takiej sytuacji?

 

W tej sytuacji dokonaj rezerwacji dla klienta wprowadzając nr vouchera i wybierając opcję "Zrób rezerwacje", system umożliwi dokonanie rezerwacji, warunkiem jest że w dniu dodkonania rezerwacji voucher jest jeszcze ważny. 

 

17. Czy jest możliwość dołączenia vouchera z początku następnego miesiąca, gdy raport z poprzedniego miesiąca został zakończony?

 

Nie ma możliwości dodania produktu po zamknięciu raportu finansowego.

 

18. Czy mogę przyjąć klienta, którego voucher jest przypisany do innego partnera?

 

Nie ma takiej możliwości. Taka usługa nie jest ujęta w zawartej z Państwem umowie o współpracy.

 

19. Co zrobić, jeśli wyświetla mi się komunikat, że voucher jest nieopłacony lub utracił ważność, a klient przekonuje mnie, że dokonał płatności?

 

Należy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta w celu wyjaśnienia sprawy (niezbędne będą dane klienta i nr rezerwacyjny vouchera).

 

20. Czy mogę przyjąć klienta bez vouchera (w formie papierowej), tylko z nr. rezerwacyjnym?

 

Tak, po uprzednim sprawdzeniu nr. vouchera na platformie partnerskiej.

 

21. Dlaczego powinienem sprawdzać nr vouchera w momencie kiedy klient rezerwuje usługę telefonicznie?

 

Ponieważ może on być nieaktywny z różnych względów takich jak utrata ważności vouchera, nieopłacenie zamówienia, bądź kradzież produktu z wyspy handlowej. Jedynie aktywny voucher może być oznaczony jako wykorzystany i uwzględniony w raporcie finansowym.

 

22. Klient zrobił rezerwację i chce ją odwołać. Co mam zrobić?

 

Według naszego regulaminu, rezerwacja terminu może zostać anulowana minimum 5 dni przed umówioną datą. Po upływie tego terminu, decyzję o przełożeniu lub anulowaniu rezerwacji podejmuje wykonawca.

 

23. Na platformie partnerskiej po wpisaniu nr. rezerwacyjnego vouchera pojawia się komunikat ”Wpisany kod jest nieprawidłowy”. Co mam zrobić?

 

W tej sytuacji skontaktuj się z działem obsługi klienta w celu wyjaśnienia niezgodności.

 

24. Klienci zgłaszają się z różnymi formami voucherów. Jakie są rodzaje voucherów? Które z nich mogę przyjąć?

 

Istnieją dwie wersje voucherów: voucher drukowany w formacie A4 oraz voucher wystawowy (w formie predrukowanej). W ofercie posiadamy 3 różne typy prezentów: vouchery indywidualne*, pakiety* oraz karty podarunkowe Gift Card (voucher kwotowy). Wykonawca ma obowiązek przyjęcia wszystkich form prezentów oprócz karty podarunkowej Gift Card (patrz pkt 2).

 

*Pakiet – jest to produkt, który zawiera usługi różnych partnerów do realizacji w wielu lokalizacjach. Klient wybiera produkt i lokalizację w momencie rezerwacji.

 

*Voucher indywidualny – voucher obejmujący konkretną usługę danego wykonawcy.

 

Jeżeli nie uzyskałeś odpowiedzi na swoje pytanie – skontaktuj się z opiekunem oferty.