Używamy plików cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki, w celu świadczenia naszych usług, statystyk i reklamy. Więcej informacji o możliwości zmiany ustawień możesz znaleźć w naszej. Polityce Prywatności

Informacje: 22 66 88 272
Cały tydzień od 9.00 do 21.00

Jak działa platforma dla Partnerów

 

Poniżej przedstawiamy kilka ważnych informacji, które mogą być pomocne w dokonaniu rezerwacji i bardzo usprawnią naszą współpracę.

 


1. Rezerwacja dokonywana jest bezpośrednio przez Klienta lub w wyjątkowych sytuacjach przez Dział Dream Service WyjatkowyPrezent.pl. Dzięki temu odbywa się sprawniej i wygodniej dla Partnera. 

 

Rezerwacja bezpośrednia

Jeśli klient zgłasza się do Państwa bezpośrednio telefonicznie lub osobiście, prosimy o sprawdzenie numeru rezerwacyjnego Vouchera, który posiada klient PRZED wykonaniem usługi. Można to zrobić logując się do systemu oraz wpisując numer z Vouchera w pole „Sprawdź Voucher”. Jeśli Voucher jest aktywny zobaczą Państwo informację na jaką usługę został wystawiony, jaką kwotę płacimy Państwu za jego realizację itp. Tylko aktywny Voucher może być zrealizowany i rozliczony.

Jeśli po wpisaniu numeru pojawi się informacja, że Voucher jest nieważny, nieopłacony lub przypisany do innego Wykonawcy – prosimy skierować Klienta do nas w celu sprawdzenia.


Rezerwacja mailowa

Rezerwacje dokonywane online (przez Klienta lub CGB) kierowane są bezpośrednio na ustalony adres email Wykonawcy.

Rezerwacje online (mailowe) zawierają: imię i nazwisko Klienta, datę realizacji, rodzaj prezentu oraz numer telefonu do Klienta.

W przypadku rezerwacji mailowych wystarczy kliknąć „AKCEPTUJĘ REZERWACJĘ” lub „PROPONUJĘ INNE TERMINY

(Po kliknięciu akceptacji, mail z potwierdzeniem rezerwacji zostanie automatycznie wygenerowany i przesłany bezpośrednio do Klienta. Jeśli natomiast proponujesz klientowi inny termin, możesz również przekazać klientowi swoje dodatkowe uwagi lub wskazówki wpisując je w polu uwag)


2. W dniu realizacji prezentu prosimy odebrać od Klienta Voucher i odznaczyć go w systemie jako "Wykorzystany".

3. Po zakończeniu miesiąca zostanie wygenerowany raport, który będzie można pobrać z zakładki RAPORTY. Raport będzie zawierał zestawienie wszystkich zrealizowanych Voucherów (na podstawie tego co odznaczyli Państwo jako „wykorzystane”) wraz z kwotami naszych rozliczeń oraz ich sumą.


4. Po sprawdzeniu raportu prosimy o wystawienie faktury lub rachunku na kwotę zgodną z sumą z raportu. W przypadku jakichkolwiek niezgodności prosimy o kontakt przed wystawieniem faktury lub rachunku.

 

WyjatkowyPrezent.pl
 

Dział Produktu
tel. +48 22 66 88 272 wew. 3
produkt@wyjatkowyprezent.pl
 

Dział Rozliczeń
tel. +48 22 66 88 272 wew. 4
rozliczenia@wyjatkowyprezent.pl