(22) 66 88 272 lub Czat |


Pon.-Pt.: 9:00-19:00; Sob.: 9:00-17:00

Menu

_________________________________________________________________________________

Nowy Marketing
18.12.2017

Wśród wymarzonych podarunków ankietowani wskazują najczęściej karty podarunkowe, elektronikę, kosmetyki i perfumy. Z kolei na liście nietrafionych prezentów można znaleźć skarpety, świąteczne swetry i… przeterminowane produkty spożywcze.
Średnio co trzeci respondent badania przeprowadzonego przez firmę Wyjątkowy Prezent zakupi w tym roku upominki dla co najmniej 5 osób. Niecałe 10 proc. ankietowanych planuje świąteczny podarek dla jednej osoby, a dla dwóch, trzech lub czterech bliskich – mniej więcej co piąty zapytany Polak. Co drugi ankietowany wyda na prezent dla jednej osoby średnio do 100 zł. Co trzecia badana osoba przeznaczy na ten cel nieco więcej – między 100 a 200 zł, a 14 proc. uczestników badania wyda na jeden podarunek między 200 a 400 zł. Na zakup upominku o wartości powyżej 500 zł zdecyduje się jedynie 4 proc. respondentów. 

_________________________________________________________________________________

Pap.pl
14.12.2017

Wśród wymarzonych podarunków ankietowani wskazują najczęściej karty podarunkowe, elektronikę, kosmetyki i perfumy. Z kolei na liście nietrafionych prezentów można znaleźć skarpety, świąteczne swetry i... przeterminowane produkty spożywcze. Ale zacznijmy od porządku. Jak wykazuje badanie przeprowadzone przez firmę Wyjątkowy Prezent, na upominki zamierzamy przeznaczyć 50-100 zł (38 proc. badanych) albo więcej: 100-200 zł (33 proc. badanych). Na droższe prezenty świąteczne, powyżej 500 zł pozwoli sobie ok. 4 proc. badanych. 12 proc. wyda mniej - do 50 zł. Przyjrzyjmy się, co zamierzamy kupić w prezencie świątecznym? Najchętniej kupowane są elektronika, moda i książki (każda z tych kategorii to 26 proc. deklaracji zakupowych). Równie chętnie kupujemy karty podarunkowe i vouchery. Czy to oznacza, że wolimy zrzucić trud wybierania prezentu na obdarowanego? A może po prostu nie chcemy dawać nietrafionego prezentu? Karty podarunkowe lub vouchery wybrało 30 proc. ankietowanych.

_________________________________________________________________________________

Polskatimes.pl
28.11.2017

Istnieje kilka czynników, które mają obecnie największy wpływ na zmiany zachodzące na rynku galerii handlowych. Wśród nich warto wymienić przede wszystkim zmieniający się prol oraz różnorodność grup konsumentów, a także dynamiczny rozwój nowych technologii. Jakub Matuszewski, Dyrektor Zarządzający firmy Wyjątkowy Prezent, uważa, że wśród klientów galerii handlowych możemy obecnie wymienić przedstawicieli pokolenia baby boomers, X, Y i Z. Każde z nich ma odmienne podejście do procesu zakupowego i tym samym, inne oczekiwania względem galerii handlowych. Najstarsze pokolenia mają tradycyjne podejście do procesu zakupowego, nie lubią zmian, preferują małe i średnie kompleksy handlowe, gdzie mogą udać się na do sprawdzonych, ulubionych sklepów.

_________________________________________________________________________________

Admonkey
16.11.2017

Ambasadorami kampanii są pracownicy Wyjątkowego Prezentu, którzy w przewrotny sposób prezentują na zaprojektowanych na potrzeby akcji kreacjach najpopularniejsze hasła z ogłoszeń rekrutacyjnych.

– Humorystyczny wymiar kampanii ma na celu pokazanie klimatu i atmosfery, jaka panuje na co dzień w naszej firmie. Specyfika branży, w jakiej działamy sprawia, że mimo poważnych wyników i sukcesów, na co dzień jesteśmy trochę niepoważni – oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Sami wymyślamy i testujemy kolejne przeżycia, przeżywamy przygody podczas niesztampowych wyjazdów integracyjnych, co wymaga od nas fantazji i dużej dawki humoru – mówi Aleksandra Gołębiewska, kierownik ds. personalnych z firmy Wyjątkowy Prezent.

_________________________________________________________________________________

Newseria
31.10.2017

Ambasadorami kampanii są pracownicy Wyjątkowego Prezentu, którzy w przewrotny sposób prezentują na zaprojektowanych na potrzeby akcji kreacjach najpopularniejsze hasła z ogłoszeń rekrutacyjnych. – Humorystyczny wymiar kampanii ma na celu pokazanie klimatu i atmosfery, jaka panuje na co dzień w naszej firmie. Specyfika branży, w jakiej działamy sprawia, że mimo poważnych wyników i sukcesów, na co dzień jesteśmy trochę niepoważni - oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Sami wymyślamy i testujemy kolejne przeżycia, przeżywamy przygody podczas niesztampowych wyjazdów integracyjnych, co wymaga od nas fantazji i dużej dawki humoru – mówi Aleksandra Gołębiewska, kierownik ds. personalnych z firmy Wyjątkowy Prezent.

_________________________________________________________________________________

Wyborcza.pl
15.09.2017

W Galerii Północnej w sklepie Wyjątkowy Prezent znajduje się profesjonalny symulator samolotu wielozadaniowego F-16. Symulator jest podobny do tych, na których szkolą się zawodowi piloci wojskowi. Koszt wyszkolenia to ponad 2 miliony dolarów. Symulator idealnie odwzorowuje kokpit prawdziwego myśliwca. Widok jest prawie taki sam jak w kabinie pilota. Podczas takiego lotu możemy poczuć namiastkę prowadzenia tej precyzyjnej i niezwykle wymagającej maszyny. Szkolenie pilota F-16 trwa ponad dwa lata. Dzięki symulatorowi możemy wybrać jedną z trzech opcji lotu i cieszyć się przelotem podobnym do tego w prawdziwym myśliwcu.

_________________________________________________________________________________

Business in Brief
3.11.2017

Co mają wspólnego Kolacja w Ciemności, marketing oraz motywacja pracowników? Opdowiedź znajdziecie w nowym numerze Business in Brief.

Aktywacja zmysłów

Jak zaoferować rozwiązanie organizacyjne, które jest w stanie zadowolić
najbardziej wymagających klientów? O nietypowych scenariuszach spotkań
biznesowych i wyzwaniach w zakresie działań B2B opowie Ada Stokowska,
Senior Account Manager B2B z firmy Wyjątkowy Prezent.

_________________________________________________________________________________

Onet Biznes
18.10.16

Motywacja jest kluczem do sukcesu, zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym. W dzisiejszych czasach, to pracodawca musi walczyć o pracownika - zwłaszcza, kiedy mówimy o specjaliście z tak konkurencyjnego segmentu, jak IT. Jeśli chcecie wiedzieć jak przekonać do siebie specjalistów, to sprawdzcie artykuł naszej ekspertki ds. B2B Ady Stokowskiej, który ukazał się na łamach portalu Onet Biznes.

Pracodawca na rynku pracownika - jak firmy z branży IT przyciągają kandydatów?

Nie przekonują ich już wysokie pensje. Informatycy i programiści mają świadomość, że są na rynku towarem deficytowym, a więc to oni mogą dyktować warunki pracodawcom. Płatna przeprowadzka? Udział w prestiżowych szkoleniach? A może kreatywne miejsce pracy i „chill room”? Pracodawcy są w stanie zaoferować bardzo wiele, aby pozyskać niezbędnych specjalistów z branży IT. 

_________________________________________________________________________________

Gazeta Prawna.pl
11.09.16

Jesteśmy specjalistami od motywacji iśwadczeń pozapłacowych. Dlatego wiemy czego oczekują pracodawcy... oraz pracownicy. Jeżeli chcecie wiedzieć na co zwrócić uwagę przy wyborze pracodawcy, koniecznie przeczytajcie nasz artykuł.

4 rzeczy, na które warto zwrócić uwagę przy wyborze pracodawcy

Pierwsze kroki na rynku pracy są często najważniejsze – to do jakiej firmy trafimy na początku drogi zawodowej determinuje dalszy ciąg naszej kariery. Dlatego, zanim zdecydujemy się na aplikację do danej organizacji, warto zastanowić się i sprawdzić, czy jest ona faktycznie naszym potencjalnym, wymarzonym pracodawcą.

_________________________________________________________________________________

Gentleman
08.2016

Współczesny Gentleman nie boi się sportu w żadnej odsłonie. Jego zainteresowania to nie tylko brydż i polo, lecz także nieco bardziej ekstremalna zabawa w wodzie. W tej kwestii, dla magazynu Gentleman wypowiedział się Michał Kaleta.

Sporty Wodne? To nic trudnego

Jeśli planujemy swój wypoczynek nad wodą, a do tego lubimy spędzać wolny czas w sposób aktywny oraz niebanalny, przyjrzyjmy się dostępnym w okolicy sportom wodnym, które sprawią, żena długo zapamiętamy tegoroczone lato.

_________________________________________________________________________________________

wformie24.pl 
08.2016

Kto powiedział, że nie można podarować przygody, ten na pewno nie widział naszych prezentów! Serwis w formie24.pl napisał nie tylko o raftingu, lecz także o tym, w jaki sposób się do niego przygotować. W powstaniu artykułu aktywnie uczestniczył Michał Kaleta.

Rafting, czyli ekstremalna przygoda w pontonie

Rafting - to spływ górską rzeką lub rwącym potokiem na specjalnie przystosowanym do tego celu kilkuosobowym pontonie lub na tratwie. Rafting jest turystyczną odmianą flisu, czyli spływu z prądem rzeki. Charakteryzuje się jednoczesnym umiejętnym lawirowaniem między skałami, mniejszymi i większymi wodospadami oraz omijaniem wirów. Praktycznie nieodłącznym elementem raftingu, wpisanym wręcz w charakter tej dyscypliny, są wywrotki do wody.

_________________________________________________________________________________

Wirtualna Polska
30.09.2016

Jako eksperci od prezentów, musieliśmy zabrać głos w Dniu Chłopaka. W tym dniu, kazdemu facetowi polecamy przeżycie na torze. Dlaczego? Przeczytajcie artykuł i dowiedzcie się sami!

Motoryzacyjne szaleństwo na Dzień Chłopaka
Nie masz wciąż pomysłu na Dzień Chłopaka? Zrezygnuj z kolejnego gadżetu, wody po goleniu, czy krawata – na rzecz upominku, który nie tylko zaskoczy twojego ukochanego, lecz także spełni jego motoryzacyjne marzenia! Zwłaszcza, jeśli jest on fanem mocnych wrażeń. O czym mowa?

_________________________________________________________________________________

Interia Kobieta
08.16

Portal InteriaKobieta spytał się nas, czy wiemy jak można ochłodzić się w uplane lato. Specjalnie dla nich sporządziliśmy listę 5 njaciekawszych sportów wodnych, które nie tylko chłodzą, lecz także zapewniają zastrzyk adrenaliny.

Ahoj przygodo! 5 sportów wodnych, których warto spróbować w wakacje

Zgodnie z wynikami badania przeprowadzonego przez Mondial Assistance w maju br., wypoczynek nad wodą należy do jednej z najpopularniejszych form spędzania czasu na wakacyjnych wyjazdach. Wczasy nad morzem lub w pobliżu akwenów wodnych wybiera aż 67 proc. Polaków przebywających na urlopie poza granicami kraju oraz niemal 60 proc. osób odpoczywających na miejscu. Przedstawiamy najciekawsze propozycje na wakacyjne, wodne szaleństwo.

_________________________________________________________________________________

 Mambiznes.pl
 08.16

Portal MamBiznes.pl przeprowadził z nami wywiad dotyczący naszych początków, rozwoju i wyzwań jakie stawia przed nami rynek. Inspirująca lektura dla każdego, kto chce osiągnąć sukces!

Mają pomysł na wyjątkowy biznes

Zrealizowaliśmy już ponad 300 000 pomysłów na niecodzienny prezent. Najdroższym pojedynczym prezentem, który sprzedajemy, jest “Zostań Kierowcą Formuły 1”, który realizujemy w Wielkiej Brytanii. Przeżycie kosztuje niecałe 11 000 złotych. W ofercie mamy jednak prezenty nawet za 75 000 zł - "Zostań pilotem MIG'a 29 Fulcrum". Póki co nie było jeszcze śmiałków gotowych zmierzyć się z tą maszyną, ale prezent jest dostępny na zamówienie - mówi Jakub Matuszewski z WyjatkowyPrezent.pl. Firma, którą zarządza oferuje niecodzienne prezenty.

_________________________________________________________________________________

Newseria
23.08.16

Przeżcyie jako prezent na ślub? Czemu nie! Specjalnie dla portalu Newseria Lifestyle wypowiedzi w tej kwestii udzielił nasz ekspert, Maciek Majka.

Śluby mają coraz bardziej nieszablonową oprawę. Coraz oryginalniejsze są również prezenty dla młodej pary. Skok ze spadochronem czy lot w tunelu aerodynamicznym z powodzeniem zastępują tradycyjną kopertę z gotówką, zestaw sztućców, komplet ręczników bądź sprzęt AGD.

– Ta przysłowiowa koperta odchodzi już do lamusa. Ludzie zaczynają wybierać coś innego, często decydują się na prezenty w formie przeżyć, które niosą ze sobą coś więcej – przede wszystkim niesamowite wspomnienia – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Maciej Majka z firmy Wyjątkowy Prezent

_________________________________________________________________________________

Puls Biznesu
23.08.16

Prezenty w formie przeżyć, to nie tylko genialmne upominki - to także sposób na motywację pracowników. O tym jaką popularnością cieszymy się wśród pracodawców, oraz dlaczego mamy przewagę w naszym segmencie, mogliście przeczytać w Pulsie Bizensu.

Upominki bez sztampy

Firmy oferujące przeżycia zamiast tradycyjnych prezentów na dobre zadomowiły się w Polsce. Pionier, Wyjątkowy Prezent, nadal dzierży sporą część rynku..

_________________________________________________________________________________

Retailnet
18.08.16

To nie koniec naszej przygody z serwisem Retail.net! Po wywiadzie z Kubą, przyszedł czas na drugą stronę medalu - dlaczego Wyjątkowy Prezent jest tak porządany przez galerie handlowe? Przeczytajcie, a wszystko stanie się jasne!

Społeczeństwo chce zdobywać coraz więcej doświadczeń, pragnie wrażeń i emocji. Dlatego też coraz trudniej zyskać uwagę konsumenta sztampowym produktem – zwłaszcza jeżeli mówimy o czymś, co z założenia ma sprawić radość nas