Menu

Koordynator regionalny punktów sprzedaży

Miejsce pracy: nasze biuro na warszawskim Żoliborzu oraz wskazany region Polski.

Jaki jest nasz wymarzony pracownik?
• To osoba, która posiada ciekawą pasję w dowolnym obszarze życia, pozytywne nastawienie i energię do działania,
• ma co najmniej 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w handlu,
• potrafi wykorzystać w praktyce zasady aktywnej sprzedaży i promocji,
• cechuje się wysoką kulturą osobistą, zdolnościami interpersonalnymi i negocjacyjnymi,
• jest punktualny i samodzielny, dobrze organizuje sobie czas pracy,
• ma prawo jazdy kat. B oraz gotowość do pracy w regionach sprzedaży.
• Znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem.

Jakie zadania czekają na Ciebie?
• Odpowiedzialność za funkcjonowanie podległych punktów sprzedaży oraz realizacje celów sprzedażowych,
• monitorowanie, analizowanie i raportowanie wyników sprzedaży,
• koordynowanie działań marketingowych i promocyjnych,
• kontrola ekspozycji produktów i koordynacja marchandisingu,
• zatrudnianie i szkolenie pracowników punktów handlowych,
• koordynacja pracy kierowników punktów handlowych,
• nadzór nad dokumentacją i finansami sieci sprzedaży w podległym regionie,
• rozwój sieci sprzedaży.

Co oferujemy w zamian?
• Stałe wynagrodzenie oraz atrakcyjny system prowizyjny,
• szkolenia wewnętrzne, możliwość rozwoju i doskonalenia kwalifikacji,
• samochód służbowy, laptop i telefon,
• przyjazną atmosferę pracy – niekorporacyjny klimat,
• możliwość testowania wybranych przeżyć,
• zniżki na nasze prezenty,
• kartę sportową po okresie próbnym.


Jeśli chcesz dołączyć do naszego wyjątkowego zespołu, prześlij aplikację poprzez formularz zgłoszeniowy.

Aby poszukiwania prezentu były jeszcze lepsze, używamy ciasteczek (ang. cookies) w celach statystycznych i marketingowych. Przeczytaj więcej w Polityce Prywatności.