(22) 66 88 272 lub Czat | Pon.-Sob.: 9:00-17:00
Menu

Lider Zespołu Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Warszawa, system hybrydowy (min. 3 dni w biurze na warszawskim Żoliborzu)

Zadania, jakie na Ciebie czekają:

  • zarządzanie, organizowanie pracy i wsparcie rozproszonego zespołu obsługi klienta (ok 20 osób) w celu osiągnięcia założonych celów i wskaźników,
  • dbanie o wysoki standard i jakość świadczonych przez zespół usług,
  • doskonalenie aktualnych narzędzi, wprowadzanie innowacji i nowych usprawnień w celu ulepszenia działalności działu,
  • podnoszenie efektywności i wydajności zespołu w zakresie obsługi mailowej i telefonicznej klienta poprzez monitoring poziomu wiedzy i umiejętności, jakości świadczonej pracy, prowadzenie szkoleń, ocenę bieżącą i okresową, rozwijanie narzędzi wspomagających obsługę Klienta i sprzedaż pośrednią,
  • sprawowanie nadzoru merytorycznego nad wewnętrzną bazą dotyczącą informacji niezbędnych do bieżącej obsługi użytkowników oraz aktualizowanie jej o zmiany w zakresie procesów i standardów obowiązujących w spółce,
  • opracowywanie raportów dotyczących działania zespołu i prezentowanie ich zarządowi,
  • układanie grafiku pracy,
  • telefoniczna i mailowa obsługa klienta, sprzedaż produktów oferowanych przez Pracodawcę,
  • współpraca z innymi działami firmy w celu doskonalenia procesów z zakresu obsługi klienta,
  • wsparcie merytoryczne punktów sprzedaży.
  • Znajomość zasad customer experience będzie dodatkowym atutem.


Wymagania:

  • min. 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz w obsłudze klienta,
  • Wysoko rozwinięte kompetencje organizacyjne i interpersonalne w obszarze komunikacji i współpracy,
  • duża samodzielność, odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • znajomość zasad poprawnej polszczyzny oraz j. angielski na poziomie komunikatywnym (dzielenie się wiedzą z zespołami obsługowymi z naszych zagranicznych spółek),
  • umiejętność myślenia analitycznego oraz efektywnego działania pod presją czasu,
  • wysoka kultura osobista i dbałość o jakość pracy.


Oferujemy:

  • zatrudnienie na umowe o pracę na zastępstwo,
  • wynagrodzenie składające się z podstawy oraz systemu premiowego zależnego od realizacji celów,
  • dużą samodzielność, możliwość wdrażania rozwiązań podnoszących jakość świadczonej obsługi klienta oraz sprzedaży,
  • zniżki na prezenty z naszej oferty,
  • udział w integracjach firmowych,
  • po okresie próbnym dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej (Allianz), karty sportowej (Fit Profit lub Multisport), karty MultiLife (m.in. dostęp do ćwiczeń, kreatora diet, darmowych przejazdów Veturilo, szkoleń na platformie Leanovatika, eTutor, Legimi) oraz lekcji z lektorem j. angielskiego,
  • uczestnictwo w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych oraz dofinansowanie do szkoleń rozwijających pasje osobiste,
  • prezenty okolicznościowe,
  • przyjazną atmosferę pracy opartą na szacunku, profesjonalizmie i życzliwości.
Osoby zainteresowane współpracą prosimy o przesłanie aplikacji poprzez formularz zgłoszeniowy.