Kurs Online - Sprzedaż i Obsługa Klienta
Zastanawiasz się nad zmianą zawodu? Podczas rozmów z ludźmi czujesz się jak przysłowiowa ryba w wodzie? Zapraszamy na profesjonalny kurs online - Sprzedaż i Obsługa Klienta! Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy oraz umiejętności przygotowujących do rozpoczęcia pracy jako Specjalista do spraw Sprzedaży. Dowiesz się jak w odpowiedni sposób rozmawiać z klientami i jakie metody komunikacji stosować. Tematyka szkolenia to również rozpoznawanie motywów klienta oraz poznanie skutecznych techniki zamykania i kończenia sprzedaży.
Co zawiera prezent?
Prezent obejmuje dostęp do kursu online - Sprzedaż i Obsługa Klienta, dla jednej osoby.
Ile czasu potrwa kurs?
Cały kurs trwa 20 godzin. Po szkoleniu można odbyć egzamin i uzyskać zaświadczenie ukończenia kursu. Certyfikat ukończenia kursu przesyłany jest drogą elektroniczną lub w formie papierowej (obowiązuje dodatkowa opłata).
Jak wygląda program kursu?
Kurs podzielony jest na cztery bloki tematyczne:
1. Wstęp do obsługi klienta i sprzedaży.
2. Zasady Obsługi sprzedaży - z perspektywy psychologicznej.
3. Zasady Obsługi Klienta - z perspektywy psychologicznej.
4. Podsumowanie szkolenia i karta kontrolna.
W jakiej formie odbywa się kurs?
Kurs jest w formie PDF z możliwością konsultacji wszystkiego z trenerem na czacie. Szkolenie kończy się egzaminem - napisaniem pracy kontrolnej, związanej z przerobionym materiałem.
Kurs online - Sprzedaż i Obsługa Klienta sprawdzi się jako:
prezent dla ukochanej, prezent dla dziewczyny, prezent na Dzień Chłopaka.
Twoja dziewczyna zastanawia się nad zmianą pracy? Jej mocną stroną jest komunikatywność i umiejętność pracy z ludźmi? Pomóż jej znaleźć pracę marzeń i podaruj swojej ukochanej Voucher na kurs online - Sprzedaż i Obsługa Klienta. Jest to super prezent dla dziewczyny lub narzeczonej, ale równie dobrze sprawdzi się jako urodzinowy upominek dla kolegi.
Dostęp na terenie całej Polski
Ubranie, w którym czujesz się dobrze.
20 godzin.
1 osoba.
Pogoda nie ma wpływu.
Kurs podzielony jest na cztery bloki tematyczne:
1. Wstęp do obsługi klienta i sprzedaży.
2. Zasady Obsługi sprzedaży - z perspektywy psychologicznej.
3. Zasady Obsługi Klienta - z perspektywy psychologicznej.
4. Podsumowanie szkolenia i karta kontrolna.
Kurs jest w formie PDF z możliwością konsultacji wszystkiego z trenerem na czacie. Szkolenie kończy się egzaminem - napisaniem pracy kontrolnej, związanej z przerobionym materiałem. Certyfikat ukończenia kursu przesyłany jest drogą elektroniczną lub w formie papierowej (obowiązuje dodatkowa opłata).
Lokalizacja
Voucher to wielofunkcyjny prezent, który możesz wykorzystać na prezentowane przeżycie lub wybrać dowolną atrakcję z naszej oferty do wartości prezentowanego przeżycia. Voucher można wymienić na inne przeżycie przez cały okres jego ważności.
Zobacz inne propozycje
Opinie