(22) 66 88 272 lub Czat | Pon.-Sob.: 9:00-17:00
Menu

Ciężko wyobrazić sobie prowadzenie skutecznego biznesu bez dbania o relacje międzyludzkie. Bez nich współpraca z partnerami, obsługa klientów czy skuteczne delegowanie zadań pracownikom staje się niezwykle trudne. Jednym ze sposobów na utrzymanie pozytywnych relacji jest wręczanie prezentów.

Sytuacja na rynku umacnia w przekonaniu, że zadowolony pracownik oznacza zadowolonego klienta oraz wymierne wyniki. Jeżeli szukasz prezentu dla pracowników, to z chęcią pomożemy Ci wyróżnić się spośród konkurencji i zbudować trwałą więź z obdarowanymi osobami. Nasze rozwiązania dla firm pozwalają:

  • Wzmocnić lojalność i zbudować więź z pracownikami lub klientami biznesowymi,
  • Zmotywować do osiągnięcia lub nagrodzić osiągniecie konkretnych celów
  • Wyróżnić się spośród konkurencji.
  • Dlaczego prezenty w formie przeżyć?

Niekiedy uścisk dłoni prezesa nie wystarczy. W takim wypadku większość osób stawia na materialne podarunki lub premie pieniężne. Spójrzmy prawdzie w oczy - koperty są nieskuteczne. Pieniądze wręczane jako premie są przeznaczane na bieżące potrzeby. Różnica między bonusem a wypłatą zanika, a dodatkowa motywacja idzie w las. Z kolei materialne podarunki często okazują się być nietrafione. Istnieje też ryzyko popełnienia jakiejś gafy, co może niekorzystnie wpłynąć na relacje. Jaką przewagę mają prezenty w formie przeżyć?

Trwale wiążą z firmą - do przeżycia, jak do matury, trzeba się przygotować. Z kolei po realizacji przeżycia, wracamy wspomnieniami do minionej przygody. Myśli o przeżyciu na każdym etapie wiążą się z osobą obdarowującą. To skuteczny sposób, aby zakorzenić dobre skojarzenia z firmą.

Są dopasowane - Przeżycie można dopasować do osoby lub grupy osób. Indywidualne podejście jest równoznaczne z efektywną motywacją. Konkurencja może się schować z koszami podarunkowymi. Wspominacie co było w tych z zeszłego roku? No właśnie.

Umacniają wizerunek firmy – przeżycie wzmacnia identyfikację z firmą. Zaangażowanie pracowników przekłada się na ich wydajność. Z kolei każdy partner docenia kreatywność. Przecież nikt nie chce współpracować z kimś bez inwencji.

Fakty:

Wyniki badań zleconych przez NFS (Narodowa Fundacja Naukowa USA) i przeprowadzonych przez psychologów z Cornell Univeristy są jednoznaczne. Poziom satysfakcji płynącej z zakupienia przeżycia jest wysoki na długo po jego realizacji, poziom satysfakcji z nabycia przedmiotu szybko słabnie. Dzieje się tak głównie dlatego, że istnieje możliwość porównania otrzymanego przedmiotu z innymi. Niuanse takie jak niższa cena lub lepszy model stają niezwykle ważne.

Przeżycia mają niepowtarzalny charakter ze względu na związane z nimi wspomnienia. Nie da się ich w łatwy sposób porównać, przez co nie można podważać ich wartości, tłumaczy współautor badań, profesor psychologii Thomas Gilovich z Cornell University.

W związku z tym, przeżycia stanowią najskuteczniejszy sposób na to, aby trwale umocnić pozytywny wizerunek firmy. Chcesz być szefem, którego uwielbiają wszyscy pracownicy? A może partnerem lubianym przez kontrahentów? Silniejsza identyfikacja z firmą i wzrost zaangażowania - to można osiągnąć przeżyciem.

Jak to działa?

Nasze produkty oferowane są w formie eleganckich voucherów uprawniających osobę obdarowaną do realizacji prezentu w ciągu 12 miesięcy od daty wystawienia bonów. Nasza oferta to aż 2000 przeżyć realizowanych na terenie całego kraju i nie tylko. Dodatkowo istnieje możliwość personalizacji voucherów. Cały proces realizacji zamówienia trwa jedynie 2 dni robocze.

Jeżeli pragniecie zostawić wybór w rękach osób obdarowanych, to proponujemy:

Gift Cardy – umożliwia wybór dowolnego prezentu z oferty firmy WyjątkowyPrezent.pl. Wartość vouchera zaczyna się od 50 złotych.

Pakiety Przeżyć – to zestawy przeżyć grupowanych tematycznie. Osoba obdarowana wybiera prezent spośród zawartych w pakiecie. Taki podarunek jest znacznie bardziej osobisty.

Sprawdź co przygotowaliśmy w kategorii Prezenty dla Firm.

Kontakt

Dział B2B i Programów Lojalnościowych

Telefon: 511 072 061

Jakub Kurzaj
Account Manager B2B
Telefon: 789 206 473
jakub.kurzaj@wyjatkowyprezent.pl | b2b@wyjatkowyprezent.pl