Co za przeżycie! Zobacz, na czym polega wyjątkowość Wyjątkowego Prezentu

Święta Bożego Narodzenia to magiczny czas obdarowywania. I choć na pierwszą myśl przychodzą oczywiście prezenty, to nie są one jedyną rzeczą, którą wręczamy bliskim. Radość, szczęście i czas spędzany wspólnie sprawiają, że święta są naprawdę wyjątkowe. O tym właśnie jest nasza kampania “Co za przeżycie!”, podkreślająca wyjątkowy charakter prezentów w formie przeżyć. W te święta postawmy na emocje!

Key Viusal Kampanii Wyjątkowego Prezentu "Co za przeżycie!". Na zdjęciu skok ze spadochronem, na głównym planie Voucher prezentowy na skok ze spadochronem.

Prezent, który tworzy wspomnienia!

Emocje to bez wątpienia najważniejszy element obdarowywania, przecież mówimy o prezentach w formie przeżyć. Otwierają one drogę do realizowania pasji czy odkrywania nowych doznań. Emocje towarzyszą nie tylko osobie otrzymującej prezent, ale także tej, która go wręcza. Właśnie dlatego prezenty na święta mają wielką moc – moc spełniania marzeń. Tych wzniosłych i tych nieco bardziej przyziemnych.

Przeżycia nie tylko podkreślają wyjątkowość okazji, ale, co najważniejsze – sprawiają, że bliskie nam osoby poczują się wyjątkowo.

Nasza największa jak dotąd kampania marketingowa podkreśla wyjątkowość obdarowywania i prowadzona jest również na Litwie, Łotwie, Estonii i Finlandii. Działania w obszarze online obejmują m.in. programmatic display, kampanię wideo na YouTube i VOD oraz social media. Działania w obszarze offline to m.in. kampania telewizyjna, OOH i reklama w kinach.

W kampanii możemy zobaczyć 30-sekundowy spot, który opowiada historię – od obdarowania do realizacji marzenia, podkreślając emocje, które towarzyszą każdej z chwil. Widzimy na nim osoby, które otrzymują prezenty – skok ze spadochronem, popołudnie w SPA i jazdę Ferrari. Każda z nich reaguje na otrzymany podarunek w nieco inny sposób. Spot kończy się skokiem ze spadochronem, pokazywanym w formie pastiszu, mającym na celu wywołanie uśmiechu na twarzy osób oglądających materiał.

Spot można obejrzeć TUTAJ

Spot jest także dostępny w wersjach: 15-sekundowej (pokazywany także w telewizji) i 6-sekundowej.

Key Viusal Kampanii Wyjątkowego Prezentu "Co za przeżycie!". Na zdjęciu czerwone Ferrari, na głównym planie Voucher prezentowy na jazdę Ferrari

Wyjątkowy Prezent – dla Ciebie i Twoich bliskich

W naszej ofercie znajduje się ponad 8500 wyjątkowych przeżyć, które z łatwością można dopasować pod kątem zainteresowań i marzeń bliskiej osoby czy też miejsca jej zamieszkania. Romantyczne kolacje przy blasku świec, pełne adrenaliny skoki spadochronowe czy na linie, aż po relaksujące zabiegi SPA czy niezapomniane wyjazdy – dla każdego coś wymarzonego. Każdy z prezentów jest okazją, by napisać inną historię i przeżyć wyjątkowe chwile.

W tej chwili sieć marki Wyjątkowy Prezent to ponad 80 sklepów własnych na terenie całej Polski, 11 Voucheromatów, czyli samoobsługowych urządzeń do kupowania Voucherów oraz sklep online. Ponadto produkty brandu Wyjątkowy Prezent można spotkać także w Partnerskich Sieciach Sprzedaży, takich jak: Auchan, Żabka, Media Expert, Intermarche czy Media Markt. Pozwala to na łatwy dostęp do całej naszej oferty.

Święta Bożego Narodzenia to idealny czas, by podarować coś więcej niż prezent – emocje, radość i spełnienie marzeń. Razem z Wyjątkowym Prezentem przekonaj się, że to proste!

Scroll to Top