Prezenty nawet dla tych, którzy prawdopodobnie już wszystko mają

Święta Bożego Narodzenia to magiczny czas obdarowywania bliskich – czasem, emocjami, uśmiechem oraz, co naturalne, prezentami. Tegoroczna kampania Wyjątkowego Prezentu opowiada o wyborze prezentów nawet dla tych, którzy prawdopodobnie już wszystko mają. W roli bohaterów pojawiają się hrabina i hrabia, tym samym nawiązując żartobliwie do osób, które wręcz “opływają” w rzeczy materialne, a tym samym niczego nie potrzebują. Kampania pokazuje, że dla każdego można znaleźć wyjątkowy i zapadający w pamięć prezent.

Hrabina i hrabia - kampania świąteczna Wyjątkowego Prezentu "Prezenty nawet dla tych, którzy prawdopodobnie już wszystko mają"

„Wszyscy wiemy, że samo znalezienie pomysłu na prezent nie zawsze jest łatwe. Zwłaszcza, że wiele osób mówi, że niczego nie potrzebuje, że mają już wszystko. Wynika to z wielu względów – troski o nasz budżet, nadmiaru posiadanych rzeczy czy tego, że brak jest pomysłu na kolejną rzecz, bo prezenty najczęściej kojarzą się z rzeczami. Kolejna para skarpetek, ubrania czy perfumy to jedne z najczęściej kupowanych prezentów przez Polaków. Kampania świąteczna “Prezenty nawet dla tych, którzy prawdopodobnie już wszystko mają” pokazuje, że marzenia są bezcenne, a przeżycia nigdy się nie nudzą i dlatego warto nimi obdarowywać innych” – mówi Roma Mikołajewska, Marketing Manager Wyjątkowego Prezentu.

Nawet gdy przypominamy sobie dzieciństwo, to nasze ciepłe wspomnienia zbudowane są wokół przygód, które spotykały nas każdego dnia – jazdy na sankach, lepienia bałwana czy bitew na śnieżki. Rzeczy materialne, prędzej czy później, trafiły w kąt i nie zostały już nigdy wykorzystane, a niezapomniane chwile, w postaci wspomnień i zdjęć, wracają do nas regularnie. To piękne, biorąc pod uwagę, że niosą ze sobą szeroki uśmiech i wzruszenie.

Hrabina - kampania świąteczna Wyjątkowego Prezentu "Prezenty nawet dla tych, którzy prawdopodobnie już wszystko mają"

„Hrabina i hrabia stanowią symbol ogromnej liczby rzeczy, która otacza nas w codziennym życiu” – opowiada Roma Mikołajewska. „To nie tak, że prezent materialny im się nie spodoba – być może będzie trafiony, ale po chwili – dłuższej lub krótszej – wyląduje na dnie szafy i tam już zostanie. Przeżycia – te niesamowite, spełniające marzenia, ale i te bardziej “codzienne” jak kolacja we dwoje, niosą za sobą ogromną moc. Moc radości, ciepła i wspaniałych wspomnień, a tych rzeczy nie można kupić. Trzeba je poczuć i przeżyć” – kończy Marketing Manager.

Wyjątkowy Prezent to ponad 8000 pomysłów na prezent, które trafią, jak w kampanii, w nawet najbardziej wysublimowane gusta. Kilkadziesiąt różnych kategorii przeżyć – od najbardziej szalonych aż do zupełnie zwyczajnych – w kilkudziesięciu miastach w Polsce sprawia, że obdarowywanie bliskich emocjami jest łatwe i przyjemne.

Wyjątkowy Prezent – spełnianie marzeń jest proste!

Scroll to Top